Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Godteri og sjokolade? Hvor lenge? Anonymous poster hash: a0788...40f
Modesty Blaise. Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Ja, denne gangen siden juli. Før jeg ble gravid gikk det nesten 3 år uten at jeg spiste godteri.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Nei. Ser ikke vitsen? Livet er til for å nytes og jeg nyter godteri. Gikk fint ned 0.5 kg i uka selv om jeg spiste godteri i helgene. Spiste bare sunnere og mindre ellers. Et liv uten godteri er ikke et liv jeg ønsker... Anonymous poster hash: 68cfc...eb7
Gjest Julia1984 Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Nei. Ser ikke vitsen? Livet er til for å nytes og jeg nyter godteri. Gikk fint ned 0.5 kg i uka selv om jeg spiste godteri i helgene. Spiste bare sunnere og mindre ellers. Et liv uten godteri er ikke et liv jeg ønsker... Anonymous poster hash: 68cfc...eb7 Man kan fint nyte livet uten å spise godteri vel??? I gen brua er det 3 pr siden jeg sluttet med godteri. Nyter livet fullt ut ned god mat og drikke, frukt og masse hjemmelaget "godteri" i form av smoothie, hjemmelaget mat etc etc. Savner ikke godteri. Jeg var så avhengig!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Nei. Ser ikke vitsen? Livet er til for å nytes og jeg nyter godteri. Gikk fint ned 0.5 kg i uka selv om jeg spiste godteri i helgene. Spiste bare sunnere og mindre ellers. Et liv uten godteri er ikke et liv jeg ønsker... Anonymous poster hash: 68cfc...eb7 Et liv uten godteri er ikke et liv? Da synes jeg virkelig synd på deg at du lever et så trist liv. Så barna dine, evt mann og venner, god mat og helse er ikke et fullverdig liv før du får godteri? Trist Anonymous poster hash: a0788...40f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Ja. Snart 8 uker uten noe sukker eller kunstige søtningsstoffer nå. Det føles fantastisk . Anonymous poster hash: f9636...620
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har ikke spist sukker på mange år. Jeg kjøper noen ganger sjokolade med stevia (til jul og påske). Jeg lager også egen sjokolade innimellom. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna ferdigprodukter med sukker i (posesupper, sauser, brød, skinke osv.). Jeg synes jeg kjenner mye mer smak i maten etter jeg kuttet ut sukker. Jeg spiser banan, rosiner, melon og melk noen ganger, og det synes jeg smaker veldig søtt. (Det er jo sukker i det, men ikke raffinert sukker). En gang iblant spiser jeg yoghurt med honning Anonymous poster hash: 4fa8d...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå