Gå til innhold

Har dere noen sære lyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell :fnise:  Selv ELSKER jeg sand og grus. Altså følelsen det gir å gå på sand og grus. Barbent i sanden om sommeren, og med sko på i grusen hele året. Spesielt om grusen er litt løs, så jeg kjenner den deilige knasende følelsen under skoene. Elsker også følelsen av sand og grus mellom fingrene. På TV digger jeg å se sandvolleyball, når de kaster seg ned i sanden for å nå ballen. ...og sanden klistrer seg fast til kroppene deres... DIGG :fnise:

Anonymous poster hash: 7d830...6f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker lukten av kjeller, spiser fjerne er let glass syltede agurker( hele IKKE skivet)

Drikker vørterøl og koser meg glugg med det.

Nyter følelsen av mel på hendene.

Liker nyvasket sengetøy som er stivt. Og skikkelig gamle håndklær for de suger best.

Skrevet

Jeg elsker sunn mat fremfor snacks og godteri. Virkelig elsker rå grønnsaker, og skal jeg kose meg skikkelig koker jeg en diger kjele asparges som jeg kan kose meg med. Liker egentlig ikke noe usunn mat, ikke is, sjokolade, loff, chips, hamburger, kake, bakevarer.. Drikker bare vann, liker ikke brus eller saft. Må tvinge i meg overnevnte matvarer på besøk hos andre, og baker kun for å servere familie og gjester.

Jeg elsker når det lyner og tordner, hagler eller når det bøtter ned regn og blåser storm.

Jeg faker all vennlighet ovenfor andre enn nærmeste venner og familie. Fremstår som en solstråle, er oppriktig og engasjert og blir godt likt. Men folk flest gir meg ingenting. For mine nærmeste ville jeg gjort hva som helst.

Anonymous poster hash: dfd51...66c

Skrevet

Glemte å skrive at jeg DIGGER å kjøre hendene ned i potetmel eller hvetemel. Pepperkakebaking her i huset er en sann fryd, for da kan jeg "kose" med melet uten at noen reagerer. HI

Skrevet

Enda noe jeg glemte: Jeg elsker lukten av bensin og nylagt asfalt. Kjører jeg forbi et sted de legger asfalt må jeg stoppe og lukte litt, om det er mulig for trafikken. Da jeg var gravid satt jeg i bilen og snufset mens mannen fylte bensin... Fordi jeg ikke kunne gå og ta et par skikkelige magadrag av bensinosen. Også HI.

Skrevet

Elsker å stikke hendene ned i poser med ris eller bønner. Bare helt ubeskrivelig deilig.

Liker også å se på når folk trykker ut en skikkelig posjonsbæsj.

Anonymous poster hash: 080ae...f2f
Skrevet

Elsker å stikke hendene ned i poser med ris eller bønner. Bare helt ubeskrivelig deilig.

Liker også å se på når folk trykker ut en skikkelig posjonsbæsj.

Hehe... Jeg skulle til å trykke liker, for jeg elsker nemlig følelsen av å stikke hånden i ris, men så... Nei.

Gjest Antarctica
Skrevet

Porsjonsbæsj, faktisk. Hvordan skiller den seg fra vanlige kabler...?

Selv har jeg dilla på gjær, fersk gjær. Ikke smaken, men konsistensen. Blir nesten skuffa når gubben kjøper tørrgjær. Elsker å pille gjæren i stykker for å lage brøddeig.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg DIGGER å kjøre hendene ned i potetmel eller hvetemel. Pepperkakebaking her i huset er en sann fryd, for da kan jeg "kose" med melet uten at noen reagerer. HI

Vi er bønder, og jeg synes det er så deilig å stikke hendene ned i kornet jeg har til dyra :) terapi!

Anonymous poster hash: 89b53...827

Skrevet

Fra følelsen som liten, jeg elsker kaffebønner, la de renne mellom fingrene, og male i kvern... Min bestemor hadde en gammel kvern da jeg var liten, og hun kjøpte en liten håndfull bønner hver gang jeg skulle komme, som vi malte.... Må gjøre det selv noen ganger nå.... Den duften mmmmmm.... :-)

Anonymous poster hash: a5c69...b8f

Skrevet

Fersk loff med brelett på. Mmmm, kan spise fem skiver. Og drikke sjokolademelk til. Yam.

Anonymous poster hash: b6178...b50

Skrevet

Jeg må ha cola med isbiter i vinglass for å kose meg skikkelig 🙊

Anonymous poster hash: 6d187...cc8

Skrevet

Rått bacon... Herregud, da er det kos... :-D

Anonymous poster hash: 471da...433

Skrevet

Et par av tingene dere nevner virkelig iler jeg av!

Sand og mel på hendene - jeg får pustebesvær bare av tanken :o

Min sære ting er at jeg får katte-/hundematassosiasjoner av picnic bogskinke, og jeg liker det.

En del av meg vemmes når jeg åpner en boks, en annen del av meg vil bare stappe hele boksen i tryne uten å varmebehandle den.

Litt det samme med ferskgjær. Jeg både avskyr og elsker lukten. Dog spiser jeg den ikke rett av pakken ;)

Anonymous poster hash: 77554...3a5

Skrevet

Porsjonsbæsj, faktisk. Hvordan skiller den seg fra vanlige kabler...?

Selv har jeg dilla på gjær, fersk gjær. Ikke smaken, men konsistensen. Blir nesten skuffa når gubben kjøper tørrgjær. Elsker å pille gjæren i stykker for å lage brøddeig.

Når den liksom bare sklir ut og etterlater rumpen ren :)

Skrevet

Elsker lukta av fyrstikker og peis/bål. Helt nyyydelig!

Anonymous poster hash: 6c3ae...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...