Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg skal ta jegerprøven og jeg gleder meg som en unge på julaften! Hva jakter du? Storvilt? Småvilt? Og hva er ditt favoritt bytte og hvorfor? Anonymous poster hash: 46497...93d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 JA.. Favoritt bytte?- Skytekåt much? Liker hele jaktopplevelsen, det sosiale, naturen, være ute og det å se dyrene.. Selvfølgelig et pluss med fangst, men skyter ikke alt som beveger seg bare for å få noe... Anonymous poster hash: 6a999...0e9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jakter menn. Bruker kun piler - fortrinnsvis Amors. Anonymous poster hash: db225...a11
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 JA.. Favoritt bytte?- Skytekåt much? Liker hele jaktopplevelsen, det sosiale, naturen, være ute og det å se dyrene.. Selvfølgelig et pluss med fangst, men skyter ikke alt som beveger seg bare for å få noe... Anonymous poster hash: 6a999...0e9 Nei, ikke akkurat skytekåt Men jeg gleder meg veldig til å f.eks være med på rådyr jakt. Skjønner ikke helt om det er lov på småvilt. Noen jegere sier ja, mens andre sier nei... Vet du svaret? Rådyrkjøtt er jo bare deilig og her vi har hytte kryr det av rådyr. Er nesten sånn at man kan sitte i stuevinduet å skyte HI Anonymous poster hash: 46497...93d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jaktet mye før jeg fikk barn, har ikke blitt så mye de siste åra. Jaktet rådyr, hjort og elg. Litt småvilt også; rype og hare, men jeg trives best med rifla. Håper å ta opp igjen interessen når barna blir større. Anonymous poster hash: 6eab6...4b6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg jakter ikke selv om jeg har jaktlisens. Det var ikke noe for meg. MEN det er moro å skyte på lærduer og på blink da MEN hvis jeg skal velge byttedyr å fortære så må det være rådyr eller hjort. And som ikke er fiskeetende er også helt supert. Anonymous poster hash: 069c2...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå