Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Kan man gå på lamictal hvis man vil bli dette? Ved beinmargs donor kan man evt slutte på dette og gi det etter en tid? Anonymous poster hash: 1de31...7fb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Ikke oppe hver dag,litt sted. Så ble jeg litt nysgjerrig. Håpte noen hadde kunnskap om det Anonymous poster hash: 1de31...7fb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Bruker du Lamictal grunnet epilepsi? Hvis jeg ikke husker feil så kan man være benmargsdonor hvis man har vært anfallsfri et visst antall år. Usikker ifht til blodgiving. Anbefaler deg å sjekke på www.giblod.no. Evt kan du ringe blodbanken i Oslo, de er i alle fall åpen og kan svare deg Anonymous poster hash: a283f...875
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Nei, bruker de for bipolar lidelse Jeg skal sjekke på gi blod Takk Anonymous poster hash: 1de31...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå