Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 I samlet inntekt: hvor mye penger bruker dere på julegave til foreldre, barn, nieser, nevøer, tanter etc? Anonymous poster hash: e05cd...359
Marriet Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 I år - ingenting. Jeg har ikke mulighet rett og slett, må ha alt selv for å stabilisere økonomien min igjen etter samlivsbrudd. Jeg har inngått en avtale med broren min da, han har vært så raus og sagt at han skriver mitt og sønnen min sitt navn på pakkelappene så jeg er med der. Jeg har sagt at neste gang gjør vi motsatt. Veldig takknemlig for det, for det har virkelig svidd i både hjertet og sinn de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har ikke råd til mange julegaver heller. Det blir et liten ting til kanskje 200 til hver av mine egne to barn. Mannen har ingen inntekt, men spiser jo av maten jeg kjøper. Har fire tantebarn som også skal få noe av det samme. Da er det stopp. Får litt ekstra lønn i desember da, pga halv skatt i november. Anonymous poster hash: f7487...73a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Ok, trist at dere er i den situasjonen Anonymous poster hash: e05cd...359
FrkKværner Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 I år - ingenting. Jeg har ikke mulighet rett og slett, må ha alt selv for å stabilisere økonomien min igjen etter samlivsbrudd. Jeg har inngått en avtale med broren min da, han har vært så raus og sagt at han skriver mitt og sønnen min sitt navn på pakkelappene så jeg er med der. Jeg har sagt at neste gang gjør vi motsatt. Veldig takknemlig for det, for det har virkelig svidd i både hjertet og sinn de siste ukene. Så snilt av bror 😊. Samtidig er nok dette langt verre for deg enn for han. Viktigere at du får orden på økonomien din enn at du setter deg selv i gjeld pga julegaver. Innimellom skjer slike ting å da er det en selvfølge at man hjelper hverandre. Ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet hvertfall, en annen gang kan det være din bror som trenger hjelp. Riktig god jul (på forhånd)🎅
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Usikker på hvor mye som går i julegaver da dette er noe som handles hele året. Har ikke råa til å handle julegaver som folk kan få byttelapp på (referer til tidligere diskusjoner her inne). Hadde jeg ikke gjort det slik så hadde det ikke blitt julegaver på noen andre enn mannen og barna. Anonymous poster hash: a4ec2...405
Nodisc Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 200 til søsken/foreldre og 150 til tantebarn
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Rundt 100-150 kr på hver, mens sønnen min får for ca 500. Jeg kunne kanskje hatt råd til å bruke litt mer på de andre, men jeg ønsker ikke å sitte helt ribba tilbake i januar Anonymous poster hash: 5df7c...431
Marriet Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 I år - ingenting. Jeg har ikke mulighet rett og slett, må ha alt selv for å stabilisere økonomien min igjen etter samlivsbrudd. Jeg har inngått en avtale med broren min da, han har vært så raus og sagt at han skriver mitt og sønnen min sitt navn på pakkelappene så jeg er med der. Jeg har sagt at neste gang gjør vi motsatt. Veldig takknemlig for det, for det har virkelig svidd i både hjertet og sinn de siste ukene. Så snilt av bror . Samtidig er nok dette langt verre for deg enn for han. Viktigere at du får orden på økonomien din enn at du setter deg selv i gjeld pga julegaver. Innimellom skjer slike ting å da er det en selvfølge at man hjelper hverandre. Ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet hvertfall, en annen gang kan det være din bror som trenger hjelp. Riktig god jul (på forhånd) Tusen takk ja, det er viktig at vi kan stille opp for hverandre når det trengs. Det kjennes både godt og sårt. Godt og å bli ivaretatt og sårt at jeg har havna i en sånn situasjon, men det bedre seg litt og litt hele tiden og plutselig er jeg ovenpå igjen Ha en skikkelig god jul du også frøken
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Rundt 100-150 kr på hver, mens sønnen min får for ca 500. Jeg kunne kanskje hatt råd til å bruke litt mer på de andre, men jeg ønsker ikke å sitte helt ribba tilbake i januar Anonymous poster hash: 5df7c...431 Hvorfor får tantebarna mindre? Anonymous poster hash: e05cd...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå