Gå til innhold

Når snur kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 9 og kvalmen blir bare verre og verre. Ligger rett ut på sofaen med spybøtta. Når er det vanlig at det snur igjen? 



Anonymous poster hash: 579dc...76e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så individuelt at det er umulig å svare på. Men for de aller fleste bruker det å bedre seg rundt uke 12



Anonymous poster hash: 71bdf...a9a
Skrevet

for meg har det vært over ved 12 uker i alle 3 sv.skapene mine. Er nå 11 uker og det forsvant siste uken!

God bedring - håper det gir seg snart :D



Anonymous poster hash: 3c0a3...d50
Skrevet

Veldig individuelt, her spyr eg enda 34+3, var bedre mellom uke 22-30, da var eg bare kvalm, men nå er spyingen tilbake desverre. Håper det snart går over for din del :-) lykke til

Skrevet

Vet ikke. Uke 17 her og kvalm hele døgnet.

 

Anonymous poster hash: 1d64e...d00

Skrevet

Veldig forskjellig, men tommelfingerregelen er vel at de fleste blir bedre når de kommer uti andre trimester. Det skal jo være andre trimester som er det beste i svangerskapet, da er kvalmen over og det har enda ikke blitt veldig tungt.

 

Jeg personlig brakk med til langt uti femte måned, også kom det tilbake de siste fire ukene før fødsel.



Anonymous poster hash: c978b...380
Skrevet

De fleste blir bedre mellom uke 12-16. Jeg ble bedre i uke 25 med begge, men spydde jevnt og trutt og var konstant kvalm til ungene var ute... Jeg hadde HG da... 



Anonymous poster hash: 30b82...632
Skrevet

Får bare håpe det snur snart da. Er jo ikke så lenge til 2 trimester. 

 

HI 



Anonymous poster hash: 579dc...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...