Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Ei jeg trodde var min venninne har ikke sendt meg en eneste melding i graviditeten. Jeg har sendt henne flere. Får som regel svar etter en ukes tid, men hun har aldri tid til å sees. Ikke alltid jeg får svar heller. Babyshoweren min kom hun ikke på å har ikke hørt noe etterpå heller. Før jeg ble gravid så jeg henne kanskje hver 2-3 mnd så nære var vi ikke, men anså henne som ei venninne. Hun svarte hvertfall alltid på meldinger.  Skal jeg sende henne en melding når barnet blir født eller drite i det ettersom hun ikke er interessert uansett? Ingen stor problemstilling men føler nesten det ikke er noen vits, blir sikkert såret om hun ikke sender en gratulasjon tilbake .  Anonymous poster hash: fbf62...9a7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Hun er ikke interessert, dropp henne  Anonymous poster hash: 53ad6...34c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Kan legge til at venninnen min som arransjerte babyshower ga beskjed om datoen nesten 3 måneder i forveien. Samme dag fikk hun som ga beskjed fikk hun melding fra denne "venninnen" min om at hun ikke kom på festen 3 måneder frem i tid.  Hi  Anonymous poster hash: fbf62...9a7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje hun prøver å bli gravid, men at hun ikke blir gravid, så derfor holder hun avstand fordi det blir sårt for henne  Anonymous poster hash: 8617f...0d4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje hun prøver å bli gravid, men at hun ikke blir gravid, så derfor holder hun avstand fordi det blir sårt for henne  Anonymous poster hash: 8617f...0d4 Jeg vet hun prøver å bli gravid. For oss tok det 2 år å bli gravid med dette barnet. Måtte dessverre gravlegge ett barn i mellomtiden så er et sterk ønsket barn som jeg håpet hun ville glede seg over på mine vegne.  Hi    Anonymous poster hash: fbf62...9a7
Jezebel Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014  Kanskje hun prøver å bli gravid, men at hun ikke blir gravid, så derfor holder hun avstand fordi det blir sårt for henne  Anonymous poster hash: 8617f...0d4 Jeg vet hun prøver å bli gravid. For oss tok det 2 år å bli gravid med dette barnet. Måtte dessverre gravlegge ett barn i mellomtiden så er et sterk ønsket barn som jeg håpet hun ville glede seg over på mine vegne.  Hi    Anonymous poster hash: fbf62...9a7  Uff, vanskelig situasjon. På en side kan jeg skjønne det hvis hun synes det er vanskelig når hun selv ikke lykkes. På den andre side så burde man kunne glede seg på andres vegne, spesielt når dere har slitt med å bli gravide selv og i tillegg har måtte gravlegge et barn Har du forsøkt å snakke med henne direkte og spurt hvorfor hun ikke tar kontakt? Det kan jo hende at hun har funnet ut at hun ikke vil fortsette vennskapet av andre grunner (at dere har vokst fra hverandre) og da kan det jo være greit å få vite det så trenger man ikke bruke mer energi på vennskapet. Hvis hun trekker seg unna fordi du er gravid, kan det jo være greit å snakke om det slik at ikke vennskapet går tapt for noe som forhåpentligvis vil ordne seg til slutt for henne også.  Og du...gratulerer med baby i magen
*Nøtta* Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014  Kanskje hun prøver å bli gravid, men at hun ikke blir gravid, så derfor holder hun avstand fordi det blir sårt for henne  Anonymous poster hash: 8617f...0d4 Jeg vet hun prøver å bli gravid. For oss tok det 2 år å bli gravid med dette barnet. Måtte dessverre gravlegge ett barn i mellomtiden så er et sterk ønsket barn som jeg håpet hun ville glede seg over på mine vegne.  Hi    Anonymous poster hash: fbf62...9a7  Der har du vel svaret ditt? Hun er sikkert sår over at du er gravid og hun selv ikke, så det blir vanskelig for henne og forholde seg til, og vise glede/interesse over din graviditet.  Vær litt raus her og ikke bli fornærmet over hennes manglende interesse. Ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Og inkluder henne i annonseringen over at den lille har kommet, så kan hun selv avgjøre veien videre etter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå