Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Har en stedatter på 8 år som ble febersyk i går. I dag våknet hun med høy feber og vondt i halsen, så jeg tok henne til lege. Faren jobbet til kl 02 i natt så derfor dro jeg til legen så fort legesenteret åpnet. Jenta ble satt på penicillin pga kraftig halsbetennelse. Mannen sender så sms til moren og informerer at datteren er syk og får med at det var jeg som hadde tatt barnet til lege. Kommer da en skyllebøtte ut av en annen verden fordi faren ikke hadde reist til lege. Hva feiler det folk? Er vel det samme hvem som drar bare barnet får legetilsyn ? Mine barn har også en stemor og jeg henger meg ikke opp i hvem som gjør hva ifht barna, så lenge barna har det bra. Anonymous poster hash: e71c4...30d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Barnet mitt har også en stemor og jeg hadde ikke brydd meg om det var hun eller far som hadde tatt henne med til lege. Men det er stort sett stemor som styrer huset og barna der borte fordi far jobber hele tiden og far er en latsabb når det gjelder barna. Kan jo snu litt på krona. Hadde barnet vært hjemme hos meg og blitt syk så hadde jeg tatt henne med til lege selv om jeg hadde jobbet til kl 02. Hadde ikke sendt min samboer selv om det hadde vært like bra. Er vel fordi det er naturlig for meg som mamma å gjøre slike ting uansett hvor trøtte og sliten jeg er Men jeg er uansett enig med deg. Unødvendig av mor å bli sur for dette. Anonymous poster hash: 35850...b23
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Det er vel like greit at du tar henne med til legevakta mens far er på jobb? Jenta fikk nødvendig helsehjelp i tide. Mor er bare sjalu og kontrollerende her. Her har det en gang hendt at en lærer tok mitt barn til legen, siden jeg satt i et møte på jobb og var ikke tilgjengelig på telefon der og da. Skulle jeg klikke på at hun var en lærer? Så lenge barnet fikk behandling? Anonymous poster hash: 2c0f7...5eb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Min datter har en stemor. Det er hun som handler klær, det er hun som stiller på foreldremøter, det er hun som kommuniserer med skolen om det er noe, det er hun som kjører ungen til og fra skolen når det er samvær (de bor et stykke unna), det er hun som sender meg mail når det er noe, det er hun som ringte meg og sa at de ikke ønsket at jenta skulle ha mer samvær hos oss (rettsak og advokater og styr)Nå tar de aldri med ungen til legen eller andre viktige ting, men hvis det var et behov så ville sikkert stemor gjort det og.Misforstå meg rett, det er fint at stemor er engasjert, men jeg er så dritt lei av at faren aldri kan ta ansvar!Så hvis din mann er som min eks så skjønner jeg det. Er han ikke det til vanlig skjønner jeg ikke hva hun piper etter... Anonymous poster hash: 51498...76b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Tipper far ikke engasjerer seg i noe, og da forstår jeg mor veeeldig godt! Anonymous poster hash: 7f28f...cf9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Far er veldig engasjert i alle barna sine, er ingen latsabb, og jeg synes at han fint kunne få lov til å sove etter å ha jobbet i 16 timer. Noen blir bare aldri fornøyd uansett hva man gjør har jeg skjønt. Leit at det skal være sånn, og synd at man ikke kan ha fokus på barnas ve og vel, ikke hvem som gjør hva. Selvfølgelig er det biologiske foreldre som skal ha hovedansvaret for sine barn, men det må da gå an for en stemor/far å bidra litt uten at den andre forelderen skal klikke i vinkel av den grunn. Anonymous poster hash: e71c4...30d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Jeg kan forstå henne.. Anonymous poster hash: b4e09...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå