Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Har vært i Usa noen ganger. Vet det er strenge regler for å ta med seg mat inn. Har en venninne der nede som har så lyst til å smake på norsk sjokolade. Noen som vet om jeg kan sende via posten til henne? Anonymous poster hash: b5aab...ce8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Ja det kan du :-) null problemer! Anonymous poster hash: 8e742...273
CaptainHindsight Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Ja, men IKKE Kinderegg! Kan risikere store bøter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå