Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Mannen min jobber offshore... jobber 4 uker, har fri 4 uker.. I de fire ukene han har fri, så gjør han ingenting og da mener jeg ingenting. Han sitter på sofaen hele dagen, mens jeg jobber og jenta mi er i bhg. Nå skal jeg på nattevakt i natt og har nettopp kommet hjem etter å ha jobba siden kl 6 idag tidlig. Jeg spurte mannen om han kan hente jenta i bhg, for jeg må sove før nattevakt, og det kan han. Før jeg nå går å legger meg, så sier jeg at han må fikse seg på håret og ta på klær før han drar å henter hun. ( han sitter i vrengt pysjamas og håret er fett og ser ikke ut ). Han babler om at han ikke gidder å "pynte" seg for å hente en unge i bhg.. !! Er da ikke snakk om å pynte seg, er snakk om å se velstelt ut!!! Fader ass, like før jeg dumper han! Det eneste han gjør i 4 uker, er å spille spill og sove. Hadde ikke jeg TVUNGET han i dusjen, så hadde det gått en uke mellom hver gang han dusjer Anonymous poster hash: 554cf...94c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje legge han ut på "gis bort" på Finn? Men det spørs vel om noen vil ha noe sånt... Anonymous poster hash: 6c77c...351
Luksusdyret Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Hadde satt ultimatum og gått fra ham hvis det ikke bedrer seg. Fysj! Ikke gjør han husarbeid når du er på jobb, ikke vasker seg og går i pysj hele dagen. Hvem vil ha noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Enig med MrsRiddick - ultimatum! En så uhygienisk og utnyttende og negativ mann trenger du ikke leve med. Enten så skjerper han seg varig, eller så har du det bedre uten ham. Vil tro at barna uansett ikke vil merke den store forskjellen så lite han er hjemme og så lite deltakende han er... Anonymous poster hash: cfc66...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå