Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 http://www.superlike.no/dette-blir-addies-6-siste-jul-og-alt-hun-onsker-seg-er-julekort-fra-hele-verden/ <3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Kort fra oss også, med gode ønsker til den fine, tapre jenta. Anonymous poster hash: 5effb...5ea
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg slenger meg på, barna vil nok også være med Livet er så ufattelig urettferdig!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Uff, så trist Har notert meg adressen og tar med den hjem til barna som kan tegne en fin tegning
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Skal få ungene til å lage et kort til henne Verden er fryktelig urettferdig ja Anonymous poster hash: 91c33...5b8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Vi vil også sende kort, men blir det for tidlig å forklare dette for ei på 4? Vil ikke "skremme" henne ved å si at jenta er syk. For vi blir jo syke vi også, blir det litt vanskelig for ei på 4 å forstå? Anonymous poster hash: e1383...04c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Jeg vil og sende kort, men hva skriver man da? Ikke har jeg barn som kan tegne til henne heller Anonymous poster hash: 11f8a...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg vil og sende kort, men hva skriver man da? Ikke har jeg barn som kan tegne til henne heller Anonymous poster hash: 11f8a...a4a Siden hun ønsker julekort fra hele verden tenker jeg at det må være fint å kjøpe et typisk norsk julekort, med bilde av norske fjøsnisser, dompapper, julenek eller noe sånt og ganske enkelt ønske de en fin jul. Anonymous poster hash: c644a...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå