Gå til innhold

Ansatte i bhg som ikke hilser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skulle i høst begynne i ny barnehage (på grunn av flytting) han er 2 år. Da dette var en ny situasjon gjorde jeg mitt beste for å holde humøret oppe og hilse og snakke med de ansatte (og andre foreldre) slik at sønnen min skulle være mest mulig trygg. Det jeg stusset på var at den pedagogiske lederen ikke gadd å hilse eller si ha det til sønnen min. Det hendte jeg kom for å hente han og møtte den ped. Lederen i gangen, jeg sa høyt hei, ble bare møtt av et surt ansikt mens hun kledde på ungene. Har også obesevert at hun med glede har tatt opp andre unger i armene sine når de har kommet om morgenen. De andre ansatte er forøvrig snille og gode mennesker. På bakgrunn av denne kjølige behandlingen er vi usikre på om han skal fortsette der. Den pedagogiske lederen har også sagt at de har plassert han på gangen når de ikke har fått han til å slutte å gråte. Tenker å ta dette opp med ledelsen, men redd for at stemningen da skal bli dårligere og at dette skal gå ut over sønnen min.

Anonymous poster hash: daf6b...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plassert han på gangen når han ikke sluttet å gråte!!! Å fy søren, det hadde vært nok til at jeg hadde kastet meg rundt og byttet barnehage så fort som fy. Det at hun er så lite imøtekommende er også veldig negativt. Du bør selvsagt ta dette opp med styret med en gang. Men, tror aldri jeg kunne latt barnet mitt være i en barnehage som hadde en slik person som ped. leder. 

Anonymous poster hash: 1cc0e...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...