Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Når testet dere positivt? Må man vente til ikm eller kan man teste før ikm? Den må vel bli positiv som ved eggløsning (at teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken), for at det kan tolkes som positiv? Jeg tok en nå i morges 3 dager før ikm og der ble ikke streken like sterk som kontrollstreken, men det er vel litt tidlig enda.. Anonymous poster hash: cfcbe...9aa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Dytt Anonymous poster hash: cfcbe...9aa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 En graviditetstest er positiv når du ser 2 streker. Trenger ikke å være like sterke. Det er bare eggløsningstester. Gratulerer med graviditeten! Anonymous poster hash: edbe3...536
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 En graviditetstest er positiv når du ser 2 streker. Trenger ikke å være like sterke. Det er bare eggløsningstester. Gratulerer med graviditeten! Anonymous poster hash: edbe3...536 men det er eggløsningstester, jeg har ikke flere graviditetstester igjen dessverre... men har lest at man kan bruke eggløsningstest. HI Anonymous poster hash: cfcbe...9aa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tok norn dager etter ikm å da ble teststreken mye sterkere enn kontrollstreken Anonymous poster hash: eda36...647
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Alle matbutikker har jo graviditetstester. Hva med å kjøpe en sånn, istedet for å eksperimentere med usikre el-tester? Anonymous poster hash: dce71...fca
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Alle matbutikker har jo graviditetstester. Hva med å kjøpe en sånn, istedet for å eksperimentere med usikre el-tester? Anonymous poster hash: dce71...fca Det stemmer ikke helt. Produsentene av billigtestene er de samme som "merketestene", så kvaliteten er helt den samme. Jeg testet med sikkertsvar testene og ble gravid på dagen eggløsningstesten lyste mot meg med to streker. Gutten min er beviset for at billigtestene funker. Anonymous poster hash: c7a9f...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå