Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 http://touch.oblad.no/sport/starter-eget-idretts-sfo-1.8673779 Fy fy . Den eldste datteren ba om råd her. Stakkars stakkars barn. Anonymous poster hash: 436b4...b1a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Feil link? Anonymous poster hash: b086e...afd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Synes den sfo`en høres fin ut jeg.... Anonymous poster hash: 95d09...f93
**venter** Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Skulle nok være denne: http://www.oblad.no/nyheter/mor-domt-for-grotesk-vold-mot-sine-fem-barn-1.8673270
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Uff feil link Anonymous poster hash: 436b4...b1a
**venter** Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Stakkars, stakkars barn! At ikke skolen eller andre har gjort noe, eller at faren meldte fra når han flyttet ut (noe det står at hangjorde fordi det ble for voldsomt).
Todii Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 I saker som dette skulle jeg ønske politiet gikk ut med bilde og navn på personen, så skulle den jævla heksa fått samme behandling hun ga ungene sine. Fy faen for ei heks, og for en tafatt far. Bur begge to inne livet ut!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 For å å ødelegge 5 menneskeliv får man altså 5 1/2 års fengsel?? Og han som visste at det skjedde og i mer eller mindre grad bidro til de samme, får 1 år? Hvis mor ikke har penger til å betale ut erstatningssummene så får de vel ikke penger heller? Eller dem får litt og litt etterhvert som hun skaffer penger.. Disse foreldrene burde vært brent på bålet i all offentlighet etter at barna hadde fått gjort hva det ville med dem. Anonymous poster hash: 5359e...8c8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 En annen ting, hvordan er det mulig å sjule noe sånt? Så grov fysisk mishandling å så ser ingen det..det er skummelt. Kan det være at det folk værgrer seg for å melde naboen/kollegaen osv på små steder der alle kjenner alle? Anonymous poster hash: 5359e...8c8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 En annen ting, hvordan er det mulig å sjule noe sånt? Så grov fysisk mishandling å så ser ingen det..det er skummelt. Kan det være at det folk værgrer seg for å melde naboen/kollegaen osv på små steder der alle kjenner alle? Anonymous poster hash: 5359e...8c8 Står i artikkelen at flere har meldt, både naboer og andre, men at sakene har blitt henlagt Anonymous poster hash: a469d...117
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har bilde av damen har veldig lyst å offentliggjøre det. Jeg vet hvem disse menneske er. Barnevernet Har virkelig sviktet disse barna. Jeg er en av de som meldte til BV. Jeg meldte pga morens alkohol vaner. Anonymous poster hash: 436b4...b1a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Så utrolig trist. Tenk at noen barn må gjennomgå slikt 😔 Syns også hun bør offentliggjøres!! Slike mennesker fortjener ikke beskyttelse. Anonymous poster hash: 72acb...e29
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Slike saker bevise bare at foreldre kan være så stygge mot sine barn at vi som ikke er det, faktisk ikke har fantasi nok til å tenke ut alle mulige måter man kan mishandle egne barn på. Jeg blir så forbannet når jeg leser slike saker at jeg kjenner jeg blir helt hvitglødende av raseri. Tenk at det finnes slike monstre. 5,5 år er alt for lite! Sånne som denne moren (og hva har far gjort?!?) får meg til å ønske at jeg trodde på helvete så hun kunne havne der og lide for resten av evighete. Anonymous poster hash: a004f...056
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 5 1/2 år??! D er latterlig!! Helt idiotisk! Hun (og faren forøvrig) skulle vært bura inn resten av livet! Eller sendt til et land med dødsdom, sånne fortjener ikke å leve
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Hva i helvete er problemet til disse foreldrene?! Angrer så på at jeg leste dette, blir så sint, og får så ufattelig vondt av barna. Anonymous poster hash: 1a408...66d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Hun burde fått like lang straff som hun hadde mishandlet pr barn, men så lang straff har vi ikke her i Norge dessverre.... OG hvor var de som skulle verne barna? Barnvernet, barnehagen, skolen, helsevesenet..... Anonymous poster hash: ff496...457
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Barnevernet var opptatt med å lete etter feil på saker som ikke var en sak. Det at folk kan melde anonymt gjør at mange melder uten grunn eller for å lage kvalme. Og bruker allerede sprengte ressurser på folk de ikke trengte undersøke . Og så kan slike ting skje. Anonymous poster hash: 2cb44...c76
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #18 Skrevet 5. desember 2014 Skulle ikke vært mulig å melde anonymt. En ting er å holde det anonymt for foreldrene, men at man må identifisere seg når man melder inn en sak. Anonymous poster hash: 1a408...66d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #19 Skrevet 5. desember 2014 En slik person burde sperres inne resten av livet! Fem og et halvt år er latterlig lite i denne saken! Enda godt at barna er trodd, det må være en lettelse. Men mor burde aldri slippes ut i samfunnet mer! Hun har mishandlet barna sine på det groveste, og tar ikke ansvar for noe av det. Siden hun tydeligvis også har mishandlet hunden burde hun blitt fradømt muligheten til å ha dyr resten av livet. En slik person fortjener ikke å bli beskyttet for å få sin identitet offentliggjort, etter min mening. Håper inderlig at alle barna nå har fått gode og trygge personer inn i livene sine og at de får all den hjelpen de trenger fremover også. Anonymous poster hash: dc338...198
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #20 Skrevet 5. desember 2014 Skulle ikke vært mulig å melde anonymt. En ting er å holde det anonymt for foreldrene, men at man må identifisere seg når man melder inn en sak.Anonymous poster hash: 1a408...66d Hva begrunner du det med? Anonymous poster hash: 436b4...b1a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 http://www.oblad.no/nyheter/alle-varslet-om-brak-ingenting-skjedde-1.8673273 Anonymous poster hash: 436b4...b1a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 Skulle ikke vært mulig å melde anonymt. En ting er å holde det anonymt for foreldrene, men at man må identifisere seg når man melder inn en sak.Anonymous poster hash: 1a408...66d Hva begrunner du det med?Anonymous poster hash: 436b4...b1a Da er det vel mindre sjanse for at bitre ekser for eksempel sender tullete bekymringsmeldinger? Og hvorfor skal det være så skummelt å ringe barnevernet, si hvem man er og hvorfor man ringer? Hva er grunnen til å være anonym? Anonymous poster hash: 1a408...66d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 Skulle ikke vært mulig å melde anonymt. En ting er å holde det anonymt for foreldrene, men at man må identifisere seg når man melder inn en sak.Anonymous poster hash: 1a408...66d Hva begrunner du det med? Anonymous poster hash: 436b4...b1a For å unngå hevnaksjoner/ konfliktanmeldelser antar jeg. Anonymous poster hash: b89a8...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå