Gå til innhold

Vær så god, julestemning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 7dafe...708
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi!! :D Grusom og morsom! :P Ler så jeg griner!!!!!!!

Anonymous poster hash: 37868...894
Skrevet

Herregud, jeg gremmes. Ikke overraskende å se ei paradise hotel berte der.........

Anonymous poster hash: c734f...5c2
Skrevet

Akkurat ja, hadde aldri sett/hørt denne før men lurte på hvor i alle dager min 5-åring hadde lært å synge "her kommer nissefar, uten klær"  :fnise:

Da er det noen som har hørt denne sangen og videreformidlet litt av den i barnehagen e.l. da....

Anonymous poster hash: f9fc0...d9a
Skrevet

Ååå, jeg synes han Torbjørn er så vanvittig usjarmerende. På omtrent ALLE områder. Eneste jeg til nøden liker med han er at han ikke finnes selvhøytidelig.

Skrevet

Jeg syns den eeeeeeeegentlig er litt morsom, sånn bortsett fra at guttungen på ti har dilla på den...

Anonymous poster hash: 33e16...c28
Skrevet

Haha huff :D

Skrevet

Huff traaaaaaagisk😧 er jeg virkelig så kjedelig og tørr?? Holder meg til mer standard julestemning, pølsa og agurken pluss Iselin drap enhver julestemning. Trenger til og med jula handle om puling? Puling hele tiden jo😑

Anonymous poster hash: 7b187...22f

Skrevet

Tiåringen her i huset hører også på den! Uff! Han vet jo ikke hva det betyr engang! Tror jeg...:/

Anonymous poster hash: eba5a...6c7

Skrevet

Festligere enn de fleste andre nissene jeg har møtt.

Anonymous poster hash: d4a66...b36
Skrevet (endret)

Det som er flott med den sangen/videoen der er at det er alle slags jenter med. Fra tynn til tykk og alle slags farger. Blir så glad av å se sånt😊 Så han liker jeg! Ikke at jeg vet hvem han er da😁

Endret av Sint naken biltyv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...