Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Var det veldig dumt av meg å be om svar på om de kommer eller ikke? Altså at de må gi beskjed uansett? Inviterer ganske mange og trenger å vite sånn ca, slik at jeg slipper å handle inn for mye. Under halvparten har svart på invitasjonen. Skal jeg gå ut i fra at de som ikke har svart kommer? Anonymous poster hash: 149e6...aa9
Elsker livet Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Her er det vanlig å gi beskjed om man ikke kan komme, og det gjør alle. Så hadde det stått at det ønskes beskjed uansett er det ikke sikkert jeg hadde registrert det. Så det kommer an på hva som er vanlig hos dere. Er det slik som her hadde jeg tatt høyde for at alle jeg ikke hadde hørt noe fra kommer.
Fandens Oldemor Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Her er det vanlig å gi beskjed om man ikke kan komme, og det gjør alle. Så hadde det stått at det ønskes beskjed uansett er det ikke sikkert jeg hadde registrert det. Så det kommer an på hva som er vanlig hos dere. Er det slik som her hadde jeg tatt høyde for at alle jeg ikke hadde hørt noe fra kommer. Veldig enig, de er nok bare vant til å svare hvis de ikke kommer.
Tipp topp Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Dessverre er det sånn at de fleste ikke leser det som står og bare svarer hvis de ikke kommer. Har best flere ganger med svar om du kommer/ikke kommer, men det er få som svarer at de kommer. Tror du kan anta at de som ikke har svart kommer.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Ok. Takk for svar Da satser jeg på at de som ikke har svart kommer. Er ganske fersk i barnebursdagsgamet så vet ikke rot hva som er normen her enda Anonymous poster hash: 149e6...aa9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg og stressa fælt med dette de første årene i barnehage. Folk svarer som regel bare når de ikke kommer. Anonymous poster hash: ef8de...82b
NettoppJa Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Her er det mest vanlig å gi beskjed om man ikke kommer. Hvis du inviterer på en hverdag etter barnehagen, kan du nok regne med at de fleste kommer hvis du ikke hører annet
*Smiley* Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde spurt en ekstra gang. Her er det vanlig at folk sier ifra uansett. Andre steder er det ikke så vanlig .Du har jo også skrevet på innbydelsen at de skal si fra om de kommer eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Vi har nettopp hatt første barnebursdag for frøkna vår. Sendte ut invitasjoner i god tid med begges tlfnummer på, men ingen su dato. Fire dager før bursdagen hadde vi ikke hørt noe fra noen, men da tok vi en runde med meldinger til alle, og alle skulle komme. Så tror nok bare folk er litt sløve. Anonymous poster hash: 4bbbe...746
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Vi inviterte 13 barn fra barnehagen, og ba om beskjed uansett om de kom eller ikke. Fikk beskjed fra 6 (4 om at de kom og 2 om at de ikke kom). 7 foreldre svarte ikke og ingen av de barna kom. Jeg satt med masse mat og ei lita jente som lurte på hvorfor det kom kun 4 barn. Det synes jeg er meget dårlig, og er utrolig skuffet over. Anonymous poster hash: d1f65...c63
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Latskap og ikke gidde å gi tilbakemelding!! Anonymous poster hash: 430d2...d0b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Latskap og ikke gidde å gi tilbakemelding!! Anonymous poster hash: 430d2...d0b Enig. Vi sender alltid en SMS om at vi kommer eller ikke. Da vi inviterte var det rundt halvparten som svarte om de kom eller ikke noen dager før og nesten alle de resterende svarte samme dag (da de skulle lese litt nøyere ift. adressa vår så de at det stod at vi ønsket svar). To svarte aldri og kom aldri... Vi gikk glipp av et selskap en gang da invitasjonen var forsvunnet blandt klærne i hylla og det var jo trist både for vårt barn som gjerne ville vært i bursdag og for det barnet som opplevde at vårt barn ikke kom og uten å gi beskjed... Anonymous poster hash: 5aafc...353
Gjest Minnieropptatt Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har bedt om svar om de kommer eller ikke kommer. Hvis jeg da ikke har hørt noe ca 2 dager før dagen, sender jeg en melding og spør om de kommer. Det er så lett at invitasjonen blir borte, derfor er det veldig greit å etterlyse svar.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har alltid bedt om svar om de kommer eller ikke kommer. Vil ha en bekreftelse på at barna faktisk har fått invitasjonen( ting kan jo bli borte). De jeg ikke har fått svar fra har jeg sendt en sms til. "Jeg lurer på om xxx kommer i bursdagen til xxx?" Anonymous poster hash: 9775e...1cf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Her jeg er fra gis det kun beskjed om man IKKE kommer. Fungerer supert Hadde nettopp bursdag der 24 barn var invitert. Kun det ene barnet som ble forsinket vi hørte fra da Anonymous poster hash: 29b44...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå