Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Min man har en forferdelig dårlig vane med å kalle meg stygge ting hvis vi krangler. Jeg godtar det ikke og bli veldig såret. Det verste av alt er at han gjør det foran barna også. Anonymous poster hash: e436a...043
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Det hadde jeg aldri godtatt. Vi kan diskutere, være frustrert på hverandre og ganske oppgitt, men det "styggeste" vi har sagt til hverandre unner krangel er at den andre gjør oss sliten av og til. Vi skal jo være kjærester etterpå og. Kunne aldri vært komfortabel med en mann som hadde kalt meg dum, bitch, fitte osv. foran barna er bare dråpen i havet. Anonymous poster hash: cc391...3f2
Marriet Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Min eks gjorde det mot meg. Og han er et dårlig menneske generelt. Hadde aldri tolerert det igjen. Men nå er det jo forskjellig hva vi synes et stygt. Min eks sa ting som: Du er faen helt sjuk i hue Du et stygg når du griner Er det ikke flaut å gå rundt og synes så ufattelig synd på seg selv? Etter at du kom inn i livet mitt har du ikke bidratt med annet enn problemer Jeg ville egentlig ikke ha verken deg eller den der ungen (var gravid) Ser jo at ikke det er ting han kaller meg, men er ting han sa som er tatt helt ut av sammenheng og ikke det vi krangla om overhodet. Dette er noen eksempler jeg kom på i farten som muligens har satt sterkest spor.
Marriet Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Og bitch kalte han meg ved flere og utallige anledninger. Ufattelig hvor mye drit man kan finne seg i. Jeg har lært. Jeg er verdt så vanvittig mye mer.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Min man har en forferdelig dårlig vane med å kalle meg stygge ting hvis vi krangler. Jeg godtar det ikke og bli veldig såret. Det verste av alt er at han gjør det foran barna også. Anonymous poster hash: e436a...043 Samme gjør min mann.. I det siste er det gått så langt at følelsene mine for han er begynt å visne og jeg er heller begynt å kjenne på at han er en 'mann' jeg egentlig ikke liker noe særlig.. Direkte slem og fæl tillater han seg å være.. Anonymous poster hash: 8c9ec...967
Flower84 Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Hoff:/ det var ille, skjønner at han er en eks nå!! Det der var et stort hakk værre enn det er her. Det har blitt bedre og det er skjeldnere at det skjer heldigvis. Han sier at han ikke mener det han har sagt, men at han blir så frustrert og at det plumper ut..
Flower84 Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Hoff:/ det var ille, skjønner at han er en eks nå!! Det der var et stort hakk værre enn det er her. Det har blitt bedre og det er skjeldnere at det skjer heldigvis. Han sier at han ikke mener det han har sagt, men at han blir så frustrert og at det plumper ut..
Gjest Antarctica Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Oj, det var ikke bra. Forakt er kjærlighetens drapsmann. Når forakten har fått fotfeste, trenger dere hjelp - akutt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 I dag hadde jeg og samboer en krangel. Jeg ble kalt både fitte, stygg, fæl, jævla drittkjerring, fittekjerring i kveld. Dette var etter barna var i seng. Mens eldstejenta satt mellom oss i sofaen og minstejenta på to mnd lå i fanget mitt, sa han at han hadde lyst å slå til meg (han slo ikke, bare sa det..men jeg syns på mange måter det er like ille). Han sier han ikke klarer å beherske ordbruken når han er sint. Jeg er drittlei! Er en grunn til at jeg fortsatt er våken..den jævelen ligger bak meg og sover godt. Jeg får faen ikke sove Anonymous poster hash: 441e3...456
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Og han kalte meg også bitch, dum, idiot, og sikkert flere ting.. og jeg har sluttet å gråte foran han. Men han kommer etter meg til badet og spør hva faen jeg sutrer for. Også sier han: du har det fælt (med en kvalmende og ironisk tone). Anonymous poster hash: 441e3...456
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Og han kalte meg også bitch, dum, idiot, og sikkert flere ting.. og jeg har sluttet å gråte foran han. Men han kommer etter meg til badet og spør hva faen jeg sutrer for. Også sier han: du har det fælt (med en kvalmende og ironisk tone). Anonymous poster hash: 441e3...456 Hvis han ikke klarer å styre seg, får han ta et sinnemestringskurs!! For det er ikke greit å snakke til noen på den måten! Han burde egentlig sovet på sofaen!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har fått hørt at jeg er så kvalm at han synes det er rart at jeg klarer å se meg selv uten å spy! Slå den! Anonymous poster hash: e1bb9...9f4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Aldri på våre 17 år sammen skjedd. Vi krangler heller ikke foran barna, vi krangler i det hele tatt uhyre sjelden. Går år mellom hver gang noen hever stemmen her. Du kan jo ikke ha det sånn, tenk på hva dere lærer barna deres om konfliktløsning. Anonymous poster hash: 8be6b...0ec
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Det hadde jeg aldri godtatt. Vi kan diskutere, være frustrert på hverandre og ganske oppgitt, men det "styggeste" vi har sagt til hverandre unner krangel er at den andre gjør oss sliten av og til. Vi skal jo være kjærester etterpå og. Kunne aldri vært komfortabel med en mann som hadde kalt meg dum, bitch, fitte osv. foran barna er bare dråpen i havet. Anonymous poster hash: cc391...3f2 Hva mener du med "bare dråpen i havet"? Anonymous poster hash: 49bdc...71b
MissYou Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Aldri. Det er ikke bra Hi, det burde du ta opp med han og fortelle hvor mye det sårer deg. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Nei, det gjør han ikke. Min mann er en mann, ikke en drittunge. Anonymous poster hash: 4f0d8...24e
januarsurprise Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Dere som blir kalt stygge ting og blir snakket nedsettende til er utsatt for psykisk vold. Be mannen bestille seg time hos Alternativ til vold! Ingen skal måtte ha det sånn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #18 Skrevet 5. desember 2014 Nei, det gjør han ikke. Min mann er en mann, ikke en drittunge. Anonymous poster hash: 4f0d8...24e Det var et modent voksent svar. Anonymous poster hash: 1eccb...a9d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #19 Skrevet 5. desember 2014 Selvsagt IKKE. Anonymous poster hash: 7b3c6...f3a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #20 Skrevet 5. desember 2014 I dag hadde jeg og samboer en krangel. Jeg ble kalt både fitte, stygg, fæl, jævla drittkjerring, fittekjerring i kveld. Dette var etter barna var i seng. Mens eldstejenta satt mellom oss i sofaen og minstejenta på to mnd lå i fanget mitt, sa han at han hadde lyst å slå til meg (han slo ikke, bare sa det..men jeg syns på mange måter det er like ille). Han sier han ikke klarer å beherske ordbruken når han er sint. Jeg er drittlei! Er en grunn til at jeg fortsatt er våken..den jævelen ligger bak meg og sover godt. Jeg får faen ikke sove Anonymous poster hash: 441e3...456 Herregud, er du sammen med en hormonell tenåring uten impulskontroll eller? Ikke engang 14-åringen min hadde våget å snakke sånn under en krangel, ikke engang om han holdt på å sprekke av frustrasjon og sinne. Hvordan tror dere barna deres kommer til å bli når de vokser til, de ser jo hvordan pappa kanaliserer ut sinnet sitt på de han egentlig skal behandle med respekt og kommer til å gjøre akkurat det samme selv! Anonymous poster hash: 8be6b...0ec
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Nå krangler vi sjelden - eller egentlig aldri... men jeg tror det ikke ville falt ham inn å si noe stygge ord til meg. Det faller ham vel egentlig ikke inn å si noen stygge ord til noen..... MEN han er ingen "tøffel" og kan absolutt si sine meninger. Anonymous poster hash: 05f3c...fa5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 Nei. Vi har hatt noen heftige krangler i løpet av årene. Men begge styrer seg og ingen kaller den andre for stygge ting. Det aksepterer jeg rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 85ae7...7ea
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 Han sier ikke slemme ting, det er mer hvordan han sier det. Vi kan si negative ord til hverandre. Men ikke slik. Og ikke foran barna. Han sa noe på mandag som gjorde at jeg la på telefonen og ikke tok den når han ringte opp igjen. Svarer heller ikke på sms. Har ikke pratet med ham siden. Han jobber vekke og kommer hjem idag tror jeg. Det var i forbindelse med en diskusjon/krangel på søndag før han reiste. Hadde ikke godtatt psykisk terror!! Ingen er verd så lite.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #24 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har blitt kalt litt av hvert.. Drittkjerring er noe som går igjen. Anonymous poster hash: 431e0...102
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #25 Skrevet 5. desember 2014 Nei. Vet ikke hva jeg hadde gjort om han hadde sagt noe slikt til meg. (Tror jeg ville anbefalt ham å gå til legen for å få en henvisning til å skanne hodet da jeg måtte ha mistenkt at han hadde fått en hjernesvulst eller noe...) Ingen har rett til å snakke til andre slik dere nevner og om en person hadde gjort det mot meg hadde jeg vært rask til å få ham ut av livet mitt! Anonymous poster hash: 1b4de...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå