Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er sykemeldt 100% etter anbefaling av lege og jordmor til tross for at de vet jobben har tilrettelagt fult for meg. Lege og jordmor mener jeg skal ta det ned ro og unngå stress og mye gåing noe som er umulig i min jobb til tross for at jeg styrer dagen selv. Neste uke er det julebord, ville du som kollega synes det er rart om jeg kommer? Bør jeg ikke reise som sykemeldt? Gravid med termin i februar. Anonymous poster hash: 87018...73f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tenker at er du for syk til jobb er du for syk til fest, men det finnes unntak. Anonymous poster hash: ddebe...800
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tenker at er du for syk til jobb er du for syk til fest, men det finnes unntak. Anonymous poster hash: ddebe...800 Jeg også mener dette. Men lege og jordmor som mener jeg bør forbli sykemeldt selv om jeg egentlig ikke ønsker. Men vil ikke trosse deres råd for alt i verden å har derfor latt meg sykemeldt. Hi Anonymous poster hash: 87018...73f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Jeg ville ikke gjort det. Anonymous poster hash: 3208f...e33
kråkemamma Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Det blir jo ikke hæla i taket og full fest som gravid. Møt opp, gå hjem når du er sliten. Sykmelding er jo ikke å låse seg inne. Det er jo ikke sånn at orker du julebord så orker du jobbe.... Gå på julebord og kos deg. Hadde ikke stussa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg synes du kan gå. Ikke alle sykemeldinger er ensbetydende med at man skal bure seg inne. Anonymous poster hash: 5ff34...a94
Hjertefru Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 I akkurat din situasjon syns jeg du trygt kan gå dersom du føler deg i form til det. Jeg hadde ikke stussa som din kollega. Du kan jo når som helst forlate julebordet hvis du føler for det, det kan du ikke på jobb.
Tipp topp Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Hadde bare synes at det var koselig om du kom til middagen, men hadde blitt litt overrasket hvis du hoppet rundt på dansegulvet og var en av de siste hjem.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde syntes det var veldig fint om du hadde kommet. Når man et gravid er ikke sykemelding fra jobb det samme som at man ikke kan sitte rolig å spiser middag. Hvis du tilbringer hele kvelden på dansegulvet, så ville jeg syntes det var rart. Anonymous poster hash: 63763...ecb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde droppet det. Anonymous poster hash: d1a35...938
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde droppet det, og har gjort det selv (og jeg var i festkomiteen og planla hele greia) Anonymous poster hash: d1d20...453
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes du kan gå Jeg blir overrasket over at så mange sier at hi bør holde seg hjemme. Man kan jo være med på det sosiale selv om man er sykmeldt, men da tar man det jo litt med ro selvfølgelig. Jeg synes bare det er koselig hvis sykmeldte kolleger kommer,det er jo så mange grunner til å være sykmeldt. Men jeg hadde nok synes det var litt rart hvis den sykmeldte var den som var fullest og galest Men nå jobber jeg på en plass hvor sjefen ønsker deg hjertelig velkommen hvis du er i form til å komme selv om du er sykmeldt. Anonymous poster hash: da9ff...c85
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Man kan gå på julebord selv om man er sykmeldt - men det er jo avhengig av grunnen til sykemeldingen. I ditt tilfelle synes jeg du helt fint kan gå. Kollegene synes sikkert det er hyggelig å møte deg igjen. Men jeg ville kanskje stusset om du var den som danset mest og villest og gikk hjem sist... Anonymous poster hash: c7bf1...f7e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Hvis du føler deg bra nok til det så går du på middagen, ønsker kollegene dine god jul og går hjem etter desserten. Anonymous poster hash: cb150...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå