Gå til innhold

Noen som har hatt eller har rev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe av en revefarm - altså ikke lete i skauen etter en pelsball ;)

Hva er deres erfaringer? 

Anonymous poster hash: 57db2...277
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det når jeg var lita. Det var dårlig butikk, og mye arbeid.  Så den ble nedlagt etter  noen år.

Vi hadde også en revunge hjemme noen uker pga mor ikke ville ha den, og at den ville dødd hvis vi ikke tok den inn. Det er ikke ei katte for å si det sånn, ei heller en hund.

Vet ikke om det er kosedyr eller pelsprodukjon du vil ha, men begge deler er en dårlig ide. 

Anonymous poster hash: 63b71...7d6
Skrevet

Høres ut som en dårlig businessplan ettersom pelsdyr enten vil bli forbudt eller i hvert fall ikke subsidiert innen få år. Ifølge samtlige partier unntatt Senterpartiet.

Anonymous poster hash: 33838...5c2

Skrevet

Ulovlig i følge norsk lov. I tillegg er det et villt dyr, ikke kjæledyr.

Skrevet

Nei, reven som er fra pelsoppdrett er "produksjonsdyr" og er da også lov til å holde som kjæledyr. :) 

Jeg ønsker ikke å lage en pelsfarm - aldri i verden. Hadde heller lyst til å redde en liten valp fra en revefabrikk. 

Har sett en gang på barne-TV at det var noen som hadde en rev og jeg ble bare så nysgjerrig ettersom den så så kjælen ut. Det lille jeg har funnet på nett er at de er en blanding mellom katt og hund i gemytt hvis man får de som valper.

HI

Anonymous poster hash: 57db2...277
Skrevet

Å, sånn rev.

Anonymous poster hash: ebee7...bd6
Skrevet

Det stanker noe helt jævlig, og det er dårlig butikk. Revene er jo helt ville og gale inni de bura.. og ja, det er uetisk som faen. 

Anonymous poster hash: 08f4a...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...