Gå til innhold

Skjønner ikke eksens nye dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at noen er interessert i en mann som ikke stiller opp for barna sine.

Hva er greia. Du møter en mann som sikkert er fin, flott, snill og grei. MEN han har barn som bor i samme by, men som han nesten aldri ser. Og ja, de bor sammen, så hun vet hvor lite samvær han har.

Jeg kunne ikke tenkt meg overhode å være sammen med en slik mann. Etablere en fremtid med en mann som alt har unger han ikke tar ansvar for. Hva sier vel det om deres egen fremtid?

Anonymous poster hash: 7689d...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel likeglad da. Slipper å forholde seg til andres barn. Regner med hun ikke har barn selv?

Har en slik eks selv. Fant seg ei dame som er hakket smartere enn han. Samværet ble noe bedre når de ble sammen. Dessverre ble hun preget av å leve med han og ble like din som han etter som årene gikk. Nå har han ikke samvær lenger og hun ringte meg stolt og informerte om at min datter ikke lenger var ønsket der.

Bare tenk at sjelen deres reiser et visst sted en dag. Jeg var bitter en periode men klarte å legge det fra meg. Bare glad til at barnet mitt slapp å ha to forferdelige mennesker i livet sitt.

Anonymous poster hash: 38b80...cee

Skrevet

Hun er vel likeglad da. Slipper å forholde seg til andres barn. Regner med hun ikke har barn selv?

Har en slik eks selv. Fant seg ei dame som er hakket smartere enn han. Samværet ble noe bedre når de ble sammen. Dessverre ble hun preget av å leve med han og ble like din som han etter som årene gikk. Nå har han ikke samvær lenger og hun ringte meg stolt og informerte om at min datter ikke lenger var ønsket der.

Bare tenk at sjelen deres reiser et visst sted en dag. Jeg var bitter en periode men klarte å legge det fra meg. Bare glad til at barnet mitt slapp å ha to forferdelige mennesker i livet sitt.

Takk ja, jeg trøster meg med at helgene de har med han ikke gir de så mye glede i livet så like greit de er med meg :-)

Og nå som det snart er jul får jeg to hele uker fri til å kose meg med barna mine. Han ytrer ingen ønsker overhode om at han ønsker å være sammen med de.

Men jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå tankegangen til damer generelt som ønsker å planlegge livet med menn som alt har bevist at de ikke er til å stole på.

Skrevet

99% sikker på at eksen ikke får vite at manglende samvær skyldes manglende interesse. De får vel høre at det skyldes ei skikkelig tverr, vanskelig og forsmåd x dame.

Anonymous poster hash: 0b421...28e

Skrevet

99% sikker på at eksen ikke får vite at manglende samvær skyldes manglende interesse. De får vel høre at det skyldes ei skikkelig tverr, vanskelig og forsmåd x dame.

Han lyver sikkert en del, men jeg har jo snakka en del med henne ved et par anledninger og gitt utrykk for at de kan ha ungene så ofte de vil.

Dumme folk fortjener hverandre. Skulle bare ønske de ikke var en del av mitt liv.

Skrevet

Han lyver sikkert en del, men jeg har jo snakka en del med henne ved et par anledninger og gitt utrykk for at de kan ha ungene så ofte de vil.

Dumme folk fortjener hverandre. Skulle bare ønske de ikke var en del av mitt liv.

Ja huff min eks går rundt å sier at jeg nekter samvær. Jeg orker ikke bry meg med det. Jeg vet hva som er sannheten og det vet min familie også. Barnet mitt er såpass stort at hun vet at jeg ikke nekter henne å dra til pappa. Hun forstår dessverre at han ikke er interessert. Ikke så rart når hun har prøvd å ringe han flere ganger uten noen form for interesse fra hans side.

Skrevet

Eksen min har gitt fullstendig faen i våre tre barn etter skilsmissen. Han møtte en dame av samme kaliber som visste han ikke hadde samvær eller gadd å betale bidrag.

De fikk to barn sammen som han nå også gir fullstendig faen i... Hun kan vel egentlig kun takke seg selv, men det er tragisk at to barn til ble satt til verden med en "mann" som ikke stilte opp for de tre han allerede hadde...

Anonymous poster hash: 1d495...b55

Skrevet

Lurer på det same HI
Fatter det ikke.........

Anonymous poster hash: f44e7...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...