Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Må bare få det ut.. Jeg har vært hos kiropraktor i dag, og endelig har jeg møtt på en som sier han skal klare å hjelpe meg med bekken og ryggproblemene jeg har slitt med siden yngste ble født for 2 år siden!!! Anonymous poster hash: 826c4...faa
Ladybird2014 Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Kiropraktor har hjulpe meg og. Gull verdt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Så bra!! Kiropraktoren er stor elsk i huset. Han har gjort underverker både for yngste og for mannen. Lillebror går til kiropraktor ca hver mnd og han hadde ikke klart seg uten. Han vokser skeivt fra bekkenet så han må løse opp. Nå var det av ulike årsaker flere mnder siden sist vi var og da var skjevheten så gale at det var 2 cm lengdeforskjell på beina.. Når vi fant det ut og startet behandlingen for noen år siden var den 4 cm.. Tenk å gå rundt med det og de smertene..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Uten kiropraktor ville jeg trolig vært ufør og muligens rullestolbruker i dag. Gull verdt! Anonymous poster hash: bbc6d...a25
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke har oppsøkt kiropraktor før.. Anonymous poster hash: 826c4...faa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Mange tror det er humbug. Veldig synd, for jeg tror mange går rundt med plager en kiropraktor kunne fikset. Har blant annet to venninner som flere år etter fødsel er invalidiserende plaget med bekkenet. Løsning, sier lege. Jeg tipper låsning, og at de hadde vært bra igjen etter et par turer til kiropraktor. (Jeg fikk av legen diagnosen hoftebetennelse da jeg hadde bekkenlåsning btw..). Anonymous poster hash: 7a640...752
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Hvilken by var det i? Anonymous poster hash: 37431...1d2
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skulle ønske min ga meg noen øvelser for å holde ting ved like... har gått fast i snart 6 år og det hjelper jo, men det gir ikke noe varig effekt :/ Ikke vet jeg hva som feiler meg heller, jeg har nok bare akseptert at det er sånn. ..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skulle ønske min ga meg noen øvelser for å holde ting ved like... har gått fast i snart 6 år og det hjelper jo, men det gir ikke noe varig effekt :/ Ikke vet jeg hva som feiler meg heller, jeg har nok bare akseptert at det er sånn. .. Spør kiropraktoren om å få øvelser, eller om han kan anbefale deg en annen terapeut som er god på det. Noen er veldig flinke til å gi øvelser, andre synes det tar av tiden deres og vil heller at andre tar seg av det. Og noen i siste gruppe er dessverre ikke så flinke til å kreve egeninnsats av pasientene og anbefale hvem som kan hjelpe med rikige øvelser/opptrening. Er jo ofte bare snakk om 2-4 ganger for å få riktige øvelser og deretter oppfølging på at man gjør det riktig og har effekt. Hvis du ikke vet hva som feiler deg, da spør du kiropraktoren om det også. Det bør de si, for da kan man forstå og også forebygge. Jeg er for å kreve av behandlerne sine - og legene også Jeg forteller mine pasienter at de skal forstå hva som er feil og hva de kan gjøre for å bli friske og forebygge. Og er de ikke fornøyd, så ta det opp, eller bytt til en annen terapeut som er dyktigere eller som de går bedre overens med - og da sier jeg at det også gjelder meg om de ikke er fornøyd med meg, men at jeg vil sette pris på om de snakker med meg først, for da kan begge lære noe av det, og at jeg uansett ikke har noe imot det og om situasjonen skulle oppstå så vil jeg anbefale dem de dyktigste andre jeg vet om i området. "Ulempen" med å være så direkte er at jeg får mye spørsmål om å forklare alt for pasientene - men da må jeg også holde meg skjerpet, så det blir en vinn-vinn uansett (jeg er ikke kiropraktor) Anonymous poster hash: 5e6f3...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå