Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Til baby på 10 mnd, tenker at det kanskje er unødvendig hvis de kun blir brukt noen mnd? Erfaringer? Hvor lenge brukte dere de? Kan de gå i de? Anonymous poster hash: c21b2...884
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Jeg elsker dem.Frøkna min brukte de til hun var 14 måneder selv om hun begynte å gå når hun var 12 måneder.De er vanntette, og dersom man kjøper slikt for til å inne kan de fint brukes ut selv om barnet går.Er faktisk bedre for dem enn støvler den første tiden. Anonymous poster hash: 534fc...bb3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 I love it. Her ble de brukt hele høsten og halve vinteren. Gullet begynte å gå midtvinters og han brukte Stonz i barnehagen før han lærte å gå. De var også god å ha når jeg hadde han i bæreselen. Anonymous poster hash: 640f9...7f1
guggu Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Elsket dem!!! Har hatt alle størrelsene fra s til large. Går veldig greitt å gå i. Siste størrelse har vært med som ekstrasko når vi går på tur- lette å bære med og tar ingen plass i sekken. Og med lester supre om frøkna fryser. Brukt mye i fjor men knapt i bruk i år ( nå er hun snart 5) god investering synes jeg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Fantastiske! Har to barn som begge brukte de første vinteren i bhg. De kunne gå, men det var mye lettere å gå med stonz enn med vintersko for barn som nettopp har lært å gå. Anonymous poster hash: 3a7c2...932
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Fantastiske. Kjempegode på bilturer. Her ble de også brukt når de satt i Mei Tai og når de sov ute i vogna. Anonymous poster hash: 9108b...dc3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Har dere med linerz? Hi Anonymous poster hash: c21b2...884
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Har dere med linerz? Hi Anonymous poster hash: c21b2...884 Nei. Anonymous poster hash: 9108b...dc3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Har dere med linerz? Hi Anonymous poster hash: c21b2...884 Dersom det er dette tykke foret til å ha inne som jeg ikke husker hva heter så ja, det hadde vi. Hadde to sett for, og et sett stonz Anonymous poster hash: 534fc...bb3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Her ble de brukt hele høsten og vinteren. Han begynte å gå i oktober det året, 14 mnd gammel, men var ustødig ute lenge, og da var det stonz som funket best. Anonymous poster hash: ac57d...560
guggu Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Mer glad i tykke tovede ullsokker enn linerz. Har prøvd begge deler. Men nå elsker jeg hjemmestrikkede plagg uansett da ;-) min frøken var varmere på bena med hjemmestrikk
Plutselig_gravid Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har nylig kjøpt stonz til gutten min på 14 mnd. Han har nettopp begynt så smått å gå, men krabber fremdeles mye. Jeg er fornøyd med stonzene, men jeg tror kanskje jeg likte reimafotposene, som han nettopp har vokst ut av, bedre.Synes de satt bedre på i tillegg til at han kunne svømme i sølepytter med dem uten at han ble våt eller kald. Synes han blir litt kald i stonzene selv om jeg har liners i dem og ull. Mulig det er fordi de er så vide og store? Synes de er litt klumpete for han å gå med sammenlignet med reima sine. Kunne ikke kjøpt mindre størrelse heller, da hadde det blitt for smått. Han har store føtter (str 24)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå