Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Min mann kommer opprinnelig fra Iran. Han er født i 1981, og er født i Tehran. Han fikk da med seg all den krigen mellom Iran og Irak, og byen hvor han bodde i ble bombet hver dag. Heldigvis kom han ut, med familien. Det var en dramatisk flukt, midnatt med en båt til India, hvor de hadde familie. Han er en fantastisk mann, men av og til får han flashbacks, og de er skumle. Vi kan sitte og se en barnefilm og så klikker det for han med ett. Han stiller skoene i gangen ( antagelig slik at vi kan komme til ett tilfluksrom fort). Han kan også skyve kommoder eller skap forran vinduer ( jeg regner med at han tenker på bomber). Han ber oss ligge på golvet ( bomber igjen?). Han går hos psykolog nå, for å bearbeide det som skjedde. Jeg skulle bare så ønske at jeg kunne hjelpe han mer. Anonymous poster hash: 4afce...219
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 De har psykologer som er gode på å behandle dette. Håper mannen din er i gode hender, ikke rart man blir litt preget av å oppleve krig. Anonymous poster hash: e603e...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå