Gå til innhold

Eurotoys - erfaringer? dukkehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet et dukkehus på www.eurotoys som er passe stort og riktig pris. De sender fra Danmark, så moms kommer i tillegg.

noen som har handlet her?

evt noen som kan tipse om hvor de har fine dukkehus i tre, til under 1000 kr. har kikket på riktige leker, sprell og de vanlige lekebutikkene, men finner enten bare plastikk eller hus som er altfor store..

Anonymous poster hash: e53d0...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eurotoyz er billige, men det blir dyrt når du må betale toll og moms.. Vi kjøpte en billig tripp trapp stol der, og den endte med å koste det samme der som om vi hadde kjøpt den her.. Og da hadde vi sluppet å vente på den. Visste ikke bedre..

Det var i tillegg en liten feil med stolen, det var ett lite hakk i den ene plata. Lett å bytte i en ny plate, men det ville de ikke. Vi måtte sende hele stolen inn igjen, betale frakten selv og frakten tilbake igjen... Sendte selvsagt ikke inn stolen, det gadd jeg ikke. Dårlig kundeservice!!!

Hold deg unna er mitt råd.

Multitrend.no har store dukkehus, husker ikke pris da, men ville heller betalt litt mer for å slippe utlandet.

Anonymous poster hash: 00b5a...5b0
Skrevet

Takk for svar! skal kikke der.

det er det jeg har tenkt også, at hvis det er noe feil, så blir det stress å returnere. men det var så fint det de hadde:-) får lete videre!

Skrevet

Jeg har handlet der flere ganger og er veldig fornøyd :)

Kjøper da ting som jeg ikke får tak i i Norge. Kjøpte b.l.a en barneseng som jeg ikke har sett noe annet sted.

Og kort levering av varene på døra.

Verdt det synes jeg:)

Anonymous poster hash: ae927...8cd
Skrevet

De minste husene til Le toy van koster under 1000 og er ferdig møblert. Du må nesten søke litt rundt for å finne det beste tilbudet.

Skrevet

Mimmis har tilbud på alle leker nå - fant dukkehus til jenta mi der 😉 kid fraft sine - i tre ☺️

Anonymous poster hash: 35a18...d46

Skrevet

Jeg kjøpte et i tre på toysrus til jenten min. Det er like fint etter mange års bruk. Husker ikke helt hva det kostet, men i hvertfall under 1000😄

Skrevet

Tusen takk for tips om mimmis! det fant jeg et kjempefint et og attpåtil satt ned 30% så det havnet på ca 900 kr. nå vet jeg om ei som kommer til å bli lykkelig på julaften:-):-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...