Gå til innhold

Noen som er flinke på klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i julemiddag med svigers lørdag, har kun møtt de noen ganger. Og vil jo være fin:) passer det med svart bukse, hvit bukse og hvit dressjakke? Er det passelig for julemat?

Anonymous poster hash: 059cc...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble vel ett par bukser for mye ? :o

Anonymous poster hash: 88464...37a

Skrevet

Hun mente sikkert hvit skjorte/bluse

Anonymous poster hash: 1a592...bb2
Skrevet

Personlig syntes jeg det hørtes litt sånn kontorist - stil ut. Litt stivt med bluse, dressbukse og dressjakke, eller? Eller er det et stort middagsselskap?

Skrevet

Jeg tenker hvit bluse og hvit dressjakke blir noe sterilt? 

Skrevet

Kan ikke dere som er flinke på slikt legge ut en link eller to til et førjulsmiddag-med-svigers-antrekk?

(Jeg er ikke flink, men) ville satset på skjørt med minimum knelengde og en litt kul topp. Ikke overpyntet og ikke formell.

(Er jeg helt på bærtur..?)

Anonymous poster hash: e2c76...6a8

Skrevet

Hun mente sikkert hvit skjorte/bluse Anonymous poster hash: 1a592...bb2

mente såkllart det ☺️ Takk ☺️

Skrevet

Jeg tenker hvit bluse og hvit dressjakke blir noe sterilt?

okey, takk for tilbakemelding ☺️ Derfor jeg spurte ☺️☺️

Skrevet

Personlig syntes jeg det hørtes litt sånn kontorist - stil ut. Litt stivt med bluse, dressbukse og dressjakke, eller? Eller er det et stort middagsselskap?

det er mange som skal ja, ca 15 vil se fin ut, ikke overpyntet, men ikke for lite...☺

Skrevet

Etter som det er desember ville jeg gått for en fin rød julekjole (eller lilla) med en tynnstrømpebukse (brun en), en svart, sølv eller hvit cardigan og finsko

Skrevet

Jeg har inntrykk av at du ikke kjenner dem så godt?  Og selvfølgelig vil gjøre et godt inntrykk.  

Anbefalingen min er å gå i noe du er komfortabel i, ikke joggebukse-komfortabel, men noe du trives med.  Da slipper du tenke over om noe er "galt" med antrekket ditt i løpet av kvelden.  Forslaget ditt er litt kjedelig, men på ingen måte galt, så gå med svart drakt og hvit bluse hvis det er noe du trives med.  

Jeg tenker at alt innenfor normalen er helt ok, smil og ta gjerne med en blomst til svigermor.  

Anonymous poster hash: a0874...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...