Gå til innhold

Har noen av dere bløfd i halsen under Halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store smerter, men ikke høy feber. Har ikke hoste.Men jeg klare ikke svelge.

Anonymous poster hash: 9b014...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 9b014...d51

Skrevet

Antar at det var halsbetennelse jeg hadde. Hadde så vondt i halsen at jeg gråt om kvelden da jeg skulle legge meg, for det var så ekstremt vondt å svelge. Neste morgen da jeg skulle på jobb, kjente jeg blodsmak i munnen. Jeg spyttet, og ut kom det masse blod.
Mens jeg stod der og ventet på trikken blødde jeg MASSE. Blodet fylte seg opp i munnen, og til slutt stod jeg ved siden av en stooor flekk med rød snø. På trikken måtte jeg jo bare svelge, så drakk sikkert et par desiliter blod på vei til jobb. Ble livredd og ringte legevakta, men de sa at det sikkert var et sår i halsen min bare. Gikk over etter en times tid. Blødde litt neste dag også, men så tok det slutt. Det var EKKELT

Skrevet

Jepp. Har blødd. Viste seg at jeg hadde streptokokker i halsen. Fikk solid antibiotika (i væskeform, greide ikke svelge tabletter). Desidert topp 3 værste smerte jeg har opplevd. Brukket ryggen ig født et barn, så det sier kanskje litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...