Gå til innhold

Eksen har fått seg dame, gir faen i ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før ringte han barna, eller de kunne ringe han når de ikke var på samvær.. nå har han ikke tid til det.. Han kan heller ikke vente med å legge dem om kvelden så dama kan komme på besøk.. Introduserte henne etter å ha kjent henne i en uke.. Mann på 40 dette altså...

Han har aldri penger heller, for alle pengene bruker han på nye kjæresten..

Blir skikkelig lei meg på barnas vegne.. Vet ikke hva jeg ville med dette men er trist..

Anonymous poster hash: 70120...319
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du burde ha valgt eksen med bedre omhu. 

Anonymous poster hash: 907b4...bf9
Skrevet

Høres ut som du burde ha valgt eksen med bedre omhu. 

Anonymous poster hash: 907b4...bf9

Oohoo, god dag mann økseskaft

Anonymous poster hash: 345eb...aed

Skrevet

Det er ille. Trøst deg med at det er hans tap!

Anonymous poster hash: db0c2...51f

Skrevet

Høres kjent ut! Og nå sitter min exmann der, uten å ha kontakt med de to eldste pga det du beskriver. Blir hans tap og gi en lang masj i hele mannen og la bruke alt på ymse kvinnfolk. 

Skrevet

Ja, skulle vel det.. Men han var helt dugelig som far før!

Syns bare det er så tragisk for barna... Skulle ønske han sluttet oppføre seg slm en fjortis in love..

Skrevet

Hva med en tur på fvk? Sladre til svigermor?

Anonymous poster hash: 77c9d...1c7
Skrevet

Noen mannfolk tenker dessverre med "lillehjernen" og tror det kun dreier seg om den og dens lyster! Tror exmann her hatt minst 15 kvinnfolk som han var såååååå inløve med på de 10 årene vi har vært skilt. Blir helt matt! Og glemt ungene sine hver bidige gang han hadde kvinnefolk. Aldri hatt de i ferier eller kostet på de eldste noe.

Men den yngste hannes, er hos sammens med han 2 timer i uken og "lopper" faren sin for penger. Dårlig samvittighet vil jeg kalle det :)

Skrevet

Så synd. Hvor gamle er barna?

Når ting med den nye dama roer seg, blir det kanskje bedre? ;-))

Anonymous poster hash: c6e62...86f

Skrevet

Hehe her ble det aldri bedre, unntatt nå med den siste på 14 år. De eldste er 19 og 21 år. Og nå skjønner han at barnebarn o.l kan kommer raskere enn han tror mht den eldste her :) Prøvde å forklare han den gangen, men NEI!!!  Jeg og gutta mine er meget sammensveiset og det klarer han nok ikke gjøre noe med, dessverre.

Skulle forresten bytte samværeshelger så fort han hadde et kvinnemenneske med barn. Alt for å dille rundt henne, da de ville være alene.

Men håper at exmannen din tar til fornuft og tar seg av barna sine :)

Skrevet

Huff, så trist. Samme er det her. Da største barnet var 9 år gammel, fikk han seg dame, og dermed sluttet han å ha samvær med barna. Eller hadde det ca hver 3. måned, men på det lengste gikk det 6 mnd hvor vi ikke fikk tak i han. 9 åringen ble knust, for hun hadde vært pappas prinsesse, og hadde et veldig godt forhold til han.  Nå er dette 5 år siden, og barna har jo blitt store. Nå vil han ha samvær med de annenhver helg, og ferier, har bare vart i 5 mnd da. Men nå vil ikke barna dit så ofte. Og han klarer ikke å forstå hvorfor og blir såret. Bra dum da.

Anonymous poster hash: 6cfb6...eb7
Skrevet

Det er dessverre så veldig vanlig når det gjelder menn( selvfølgelig ikke alle, og ja det skjer med noen damer også)

Her ta eksen seg bare av eldste. Vedig trist. Nei, det er ikke bare hans tap, men størst barnas tap. ufattelig trist

Anonymous poster hash: 4d079...d0d
Skrevet

Jeg sa til ham at barna hadde vært triste etter sist samvær hvor han introduserte henne.. Sønnen min var helt rar og datteren min kjempesint.... og trist... Sa til ham at du kan ikke introdusere ei dame du har kjent i 1-2 uker... Og at hun ikke kunne komme på besøk igjen før han kjente henne. Han sa han skulle akseptere det ,men regner med at han glemmer det og.. Han gjør aldri noe med barna lenger for han bruker alle pengene på henne... så jeg blir lei meg.. Barna våre tror vi har spleiset på adventskalendere osv men sannheten er at etter han møtte henne har jeg blitt 100% med utgiftene på dem..  for han kan jo ikke betale bidragmer.. Derfor søkt bidrag via nav.. Men trist at alt skal ende i sånt fordi han oppfører sge som en hormonell dust..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...