Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Har prøvd meg gjennom en lang lang rekke med div BH'er nå, men alle får meg jo til å se ut som madonna (dere husker de der kjegleformede bh-greiene hun drev med på åttitallet). Jeg vil ha runde, normale pupper som kan brettes frem ved behov. Virker som om man enten må velge mellom innestengt, men normalt utseende pupp, eller rar pupp som kan brukes til mating. Tips? Anonymous poster hash: 3f664...747
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Mammatrend.no Anonymous poster hash: 0b961...cce
Tingenes Herre Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Bravado. Fåes kjøpt på Babyshop. De er overlegne. Og jeg har prøvd det meste annet.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Triumph. De er fantastiske. Anonymous poster hash: 172ca...c1d
Leirha Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Haha, har aldri funnet en amme-bh som har gitt meg struttepupp ihvertfall. Mer "sliten-mamma-pupp" vil jeg si.Gi meg en som gir struttepupp!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Haha, har aldri funnet en amme-bh som har gitt meg struttepupp ihvertfall. Mer "sliten-mamma-pupp" vil jeg si. Gi meg en som gir struttepupp! Altså, ikke sånn ungpikelekker struttepupp, men en sånn avlang tut som stikker ut, som en pyramide, stramt over alt ellers men en laaang cup med plass til en brystvorte på størrelse med en middels bowlingkjegle. Triumph sine feks: gruuusomme, puppene mine så ut som vrengte tøfler, med tynt, glatt stoff som hverken støttet eller skjulte noe. Men de andre skal jeg sjekke ut, takk for tips Anonymous poster hash: ddda4...2b1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 jeg brukte de man fikk på h&m for et par år siden. 2 i en pakke. Myke og gode, og fasongen var fin. Jeg fikk i allefall flotte pupper i de Brukte dem faktisk en god stund etter amming også Anonymous poster hash: 534d1...317
Leirha Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Haha, har aldri funnet en amme-bh som har gitt meg struttepupp ihvertfall. Mer "sliten-mamma-pupp" vil jeg si. Gi meg en som gir struttepupp! Altså, ikke sånn ungpikelekker struttepupp, men en sånn avlang tut som stikker ut, som en pyramide, stramt over alt ellers men en laaang cup med plass til en brystvorte på størrelse med en middels bowlingkjegle. Triumph sine feks: gruuusomme, puppene mine så ut som vrengte tøfler, med tynt, glatt stoff som hverken støttet eller skjulte noe. Men de andre skal jeg sjekke ut, takk for tips Anonymous poster hash: ddda4...2b1 Jeg fant noen fantastiske på apoteket, hamstret inn en hel haug. ør det brukte jeg egentlig bare vanlige bher, fordi alle ammebhene jeg hadde prøvd var grusomme.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Jeg likte veldig godt de fra Lindex. Uten vattcuper. Myke og gode. Anonymous poster hash: a363e...e11
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Bravado-Seamless-Amme-Bh-Ivory-S/PID-903277.aspx Denne var fantastisk!
Appelsinpiken Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Bruker for det meste sportsbehåer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå