Gå til innhold

Svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ei ekstra vakt på jobb jeg ikke kan si nei til. Så kommer gubben å sier han må jobbe samme kveld. Han vil da spør mor si om hun kan passe ungene. Jeg liker ikke at dama skal være her i huset alene. Her snakker vi snookie!

Hun var her en del når jeg fikk minste, og kom noen dager etter at vi kom hjem å fortalte hvordan vi måtte ha ting, hun hadde tatt med klær hjem for å vaske, ingenting er bra nok :(

Så nå må jeg altså vaske opp rubbel og bit av tøy, LÅSE vårt soverom(vil absolutt ikke ha henne inn der) og gjemme unna post.

Og jeg skal jobbe hele helja+man/tir. Hun skal visst være her på tirsdag.

Blir stressa bare av tanken

Anonymous poster hash: 51d93...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...

Takk for hjelpen med barnepass???

Anonymous poster hash: 13f2a...0a2

Skrevet

Få noen andre til å passe da?

Skrevet

Her det du som viker sær, ikke henne. Supert om noen vil vaske for meg!

Skrevet

Jeg skjønner at ikke det er moro når svigermor går å kikker alle veier, har hatt det på samme måte selv. Her tok mannen en samtale med svigermor og ga beskjed om at det ikke var greit.

Vi har ingen problem med det lengre. Som oftest er det bare kommunikasjon som skal til ;)

Anonymous poster hash: 12b49...da1

Skrevet

Har ingen andre til å passe :(

Vel...noen liker at andre vasker, jeg hater det. Mine truser skal ikke på avveie.

Mulig jeg er sær, men sist hun gjorde det fikk hele familien vite at hun hadde vært her å henta klær å vaska for oss.(jeg lå 16 dager på sykehuset) og gubben er ikke den som vasker mest.

Skrevet

Jeg skjønner at ikke det er moro når svigermor går å kikker alle veier, har hatt det på samme måte selv. Her tok mannen en samtale med svigermor og ga beskjed om at det ikke var greit.

Vi har ingen problem med det lengre. Som oftest er det bare kommunikasjon som skal til ;)

Han har gitt henne beskjed...men det ser ikke ut til at det går inn :(

Skrevet

Her det du som viker sær, ikke henne. Supert om noen vil vaske for meg!

Enkelte ønsker ikke at andre skal vaske trusene (refererer til "hun hadde tatt klærne med hjem for å vaske").

Anonymous poster hash: caea8...98e

Skrevet

Han har gitt henne beskjed...men det ser ikke ut til at det går inn :(

Da ville jeg faktisk gitt et ultimatum. Enten så slutter hun å snoke eller så får hun ikke være barnevakt i huset.

Da er det jo en fordel at dere har noen andre å spørre om å være barnevakt da... Eller så får en av dere holde dere hjemme den aktuelle kvelden med det grunnlag at dere ikke har barnevakt.

Skrevet

Må snakke med gubben, ikke kjenner hun minste så altfor godt heller.. sliter litt med det her kjenner jeg.

Soveromsdøra kan jeg låse..(ikke for at det hjelper om hun virkelig vil inn)

Hjelper lite å finne andre som kan passe når minste ikke er trygg på noen..

Skrevet

Har du tid til å gjøre henne trygg på noen som kan sitte barnevakt? Bruk litt tid på ettermiddagene, kanskje helga?

Nå vet ikke jeg når denne ekstravakten er, men prøv å gjøre henne trygg på noen. Eller så blir en av dere hjemme.

Skrevet

Jeg skal jobbe hele helga, jobber på sykehjem. Så det er ekstravakt jeg skal ha. Jeg har ikke råd til å si nei :(

Jeg har ingen som kan passe, familien min er opptatt, kjenner ingen av naboene og vennene mine har egne små. Er snakk om fra ettermiddag til kveld etter leggetid..

Skrevet

men da er jo valget enkelt, selv om du ikke liker det. Barnas farmor er barnevakt.

Anonymous poster hash: 35f71...42c
Skrevet

Valget for meg er ikke enkelt nei.. men jeg har ikke noe valg :(

Skrevet

Blir før og etter leggetid :( så hun må være her..

Skrevet

Har ingen andre til å passe :(

Vel...noen liker at andre vasker, jeg hater det. Mine truser skal ikke på avveie.

Mulig jeg er sær, men sist hun gjorde det fikk hele familien vite at hun hadde vært her å henta klær å vaska for oss.(jeg lå 16 dager på sykehuset) og gubben er ikke den som vasker mest.

Men har du sagt det til henne? Hun gjør det kanskje i beste mening,men liker du det ikke så må du jo si i fra

Anonymous poster hash: 9fedd...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...