Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Av ren nyskjerrighet søkte jeg opp min samboers ekskjæreste og fant en nettside med over 400 bilder av dem sammen. Føler meg kvalm og uvel etter å ha sett hvor lykkelige de så ut sammen, alle plassene de reiste sammen og alle tingene de gjorde. Han så så mye mer veltrent ut og utstrålte lykke. Nå er han bare feit og dvask og vi gjør aldri noe sammen. Ikke reiser vi, ikke gjør vi de helt store tingene.. Sitter bare hjemme og glor med unntak en tur ut ei helg i blant. Angrer som en hund på at jeg gjorde det. Han kan jo ikke ha det bra med meg sammenlignet med henne, føler meg helt bånn Anonymous poster hash: 1180a...c21
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Tja, du må jo tenke på hvorfor de gjorde det slutt da? Var det han eller hun som endte det? Snakker han om henne? Du sier at han er lat og overvektig. Dette kan han jo gjøre noe med selv om han vil? At dere to ikke gjør noe/reiser etc er jo også lett å forandre på. Kjøp hverandre en tur i julegave da! Ellers er det ikke så mye du kan gjøre med det at han har en fortid. Det har vel de fleste av oss, inkludert deg selv? Om du vil ha en mann uten en eks/et tidligere forhold må du nok finne deg en som er ganske ung...eller en som fremdeles bor på gutterommet hjemme hos mamma. Anonymous poster hash: 817b8...789
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skjønner godt hva du mener! Men klarer du å tenke sånn: man tar bilder(og legger ut) når man gjør spesielt minnerike ting(som ferier, fester og så videre) og når man ser best mulig ut. Hverdagen består jo helst og mest av hverdager, hvor man ser helt vanlig ut, gjør helt vanlige ting og derfor ikke tar bilder av det og publiserer de. Hvis jeg skulle gjette, vil jeg tro at disse bildene er tatt i slike spesielle sammenhenger og da vil man jo vise fram de. Jeg tenker med meg selv og de bildene jeg legger ut på Facebook, det er alltid bilder hvor familien og min og jeg gjør noe ekstra hyggelig og hvor vi alle ser forholdsvis bra ut. Jeg ville aldri lagt ut bilder av meg og kjæresten midt i en krangel, med bustete hår, ingen sminke, slaskete klær og så videre, for å sette det litt på spissen. Alle forhold og alle familier har mest hverdager, og så noen "topper" innimellom med noe spesielt. Og disse toppene er vel det man helst vil vise omverdenen, selv om vi kanskje skulle vist fram hverdagen også innimellom. Anonymous poster hash: 1dda8...b2a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Åh det forstår jeg gjør vondt! 😞😞 Anonymous poster hash: 5b229...0bd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg følte meg så pjusk etter å ha sett di bildene at jeg dro litt tidligere hjem fra jobb. Jeg fortalte samboer hva jeg hadde gjort, og han sa akkurat det samme. "Du ser ikke hva som hendte bak kulissene, der ligger jo bare bilder av gode øyeblikk. Og dem var det få av". Han trøstet meg og sa jeg betydde så mye mer for han enn henne, og vi la en plan om sammen å gå ned i vekt etter jul. (Sa jeg selv var blitt så dvaskete, sa selvsagt ikke jeg syntes han var blitt det). Heldige meg som har en sånn snill og omsorgsfull mann. Føler meg bedre idag, men jeg angrer fortsatt ja. Mye der jeg skulle ønske jeg kunne glemme, men har meg selv å takke gitt HI Anonymous poster hash: 1180a...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå