Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er under oppfatning at min hengemage er ganske ille.. Hvis jeg googler det, finner jeg ikke noe som er såpass ille som min mage tør ikke å legge ut, men tør du å legge ut et bilde av din hengemage, så jeg kan se om det er flere der ute som er like ille som meg?? Føles som om jeg har Norges styggeste mage.. Anonymous poster hash: ff822...215
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Se denne og se om ikke du blir litt glad inni deg Anonymous poster hash: 59584...ccb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Her er min hengemage. 3 år etter jeg fikk nr 2. Anonymous poster hash: 050ee...dc6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. Her er magen etter 2 graviditeter.. Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 http://theshapeofamother.com/about-this-site/ Anonymous poster hash: 2a176...373
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 DSC_0073.JPG Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. 20130924_065247.jpg Her er magen etter 2 graviditeter.. IMAG0118.jpg Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625 fikk du dekket bukplastikk? Anonymous poster hash: 050ee...dc6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 DSC_0073.JPG Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. 20130924_065247.jpg Her er magen etter 2 graviditeter.. IMAG0118.jpg Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625 fikk du dekket bukplastikk? Anonymous poster hash: 050ee...dc6 Ja, uten problemer. 1.barnet ble tatt med KS, så har et arr under hengemagefolden. Som ble veldig irritert, arret ble veldig stygt. Og jeg ble plaget med en del fukt og klær under folden. men ventet i nesten 2år på operasjon. Og jeg fikk ikke dekt fettsuging. Men legen tok 1,7kg hud bort fra magen min! Anonymous poster hash: f4904...625
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 DSC_0073.JPG Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. 20130924_065247.jpg Her er magen etter 2 graviditeter.. IMAG0118.jpg Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625 fikk du dekket bukplastikk? Anonymous poster hash: 050ee...dc6 Ja, uten problemer. 1.barnet ble tatt med KS, så har et arr under hengemagefolden. Som ble veldig irritert, arret ble veldig stygt. Og jeg ble plaget med en del fukt og klær under folden.men ventet i nesten 2år på operasjon. Og jeg fikk ikke dekt fettsuging. Men legen tok 1,7kg hud bort fra magen min! Anonymous poster hash: f4904...625 Fukt og kløe.... Anonymous poster hash: f4904...625
storepus Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Se denne og se om ikke du blir litt glad inni deg Anonymous poster hash: 59584...ccb Så fin!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Du som er operert; så fin du ble! Unner deg dette! Jeg har selv hengemage etter kraftig overvekt, graviditet og keisersnitt. Har gått ned i overkant av 30 kg i år, og når jeg har fått tatt de siste 20 kg også håper jeg å få en lignende operasjon. Slanke meg er jeg overraskende flink til, men klarer nok ikke å trylle vekk overflødig hud selv. Anonymous poster hash: 1f6f4...8a1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Du som er operert; så fin du ble! Unner deg dette! Jeg har selv hengemage etter kraftig overvekt, graviditet og keisersnitt. Har gått ned i overkant av 30 kg i år, og når jeg har fått tatt de siste 20 kg også håper jeg å få en lignende operasjon. Slanke meg er jeg overraskende flink til, men klarer nok ikke å trylle vekk overflødig hud selv. Anonymous poster hash: 1f6f4...8a1 Tusen takk! Nei, huden er vanskelig å få bort ja! Men, det er en stor operasjon, det var saaaatans vondt.. i alle fall til jeg hadde fått ut drenene! Men det var værd det! Så nå må jeg begynne å gå litt ned i vekt selv.. Har vært en vår, sommer og høst med mye mat og lite aktivitet.. å vil ikke ødelegge et bra resultat og en bra mage fordi godter og TV er godt.....flau.. Anonymous poster hash: f4904...625
Gjest Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 DSC_0073.JPG Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. 20130924_065247.jpg Her er magen etter 2 graviditeter..IMAG0118.jpg Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625 Ahhhh er som å se meg selv, og håper jeg får like lekker mage som deg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har nok noe i samme gata som deg som la ut før og etter bukplastikk.. Men er vel ikke vits i å søke om noe sånt før man er ferdig med barn 100% sikkert. Men det er så ille at jeg har begynt å få sosial angst. Anonymous poster hash: ff822...215
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=XpaOjMXyJGk Se denne og se om ikke du blir litt glad inni deg Anonymous poster hash: 59584...ccb Det hjalp litt men så vet jeg hvor mange der ute det er som HATER mennesker som ikke har perfekt kropp. De dømmer deg nord og ned. De ser stygt på deg, prater om deg, baksnakker deg, misliker deg. Anonymous poster hash: ff822...215
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=XpaOjMXyJGk Se denne og se om ikke du blir litt glad inni deg Anonymous poster hash: 59584...ccb Det hjalp litt men så vet jeg hvor mange der ute det er som HATER mennesker som ikke har perfekt kropp. De dømmer deg nord og ned. De ser stygt på deg, prater om deg, baksnakker deg, misliker deg. Anonymous poster hash: ff822...215 Men slike mennesker er veldig, veldig, veldig små mennesker, og ingenting du skal bry deg med! Anonymous poster hash: 2a176...373
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har sånn fin mage som dere over her (før bukplastill altså), men det som er mitt største problem er at magen min blir så vanvittig mye større utover dagen når jeg spiser og drikker. På morgenen kan magen nesten se grei ut, men så bare eser den ut utover dagen. Skulle ønske jeg hadde viljestyrken til en anorektiker så hadde kanskje ikke magen sett så sykt jæ**** ut! Anonymous poster hash: d606e...537
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har nok noe i samme gata som deg som la ut før og etter bukplastikk.. Men er vel ikke vits i å søke om noe sånt før man er ferdig med barn 100% sikkert. Men det er så ille at jeg har begynt å få sosial angst. Anonymous poster hash: ff822...215 Nei, jeg måtte være sikker på at det ikke ble flere barn. Anonymous poster hash: f4904...625
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 DSC_0073.JPG Her var jeg høygravid med nr 2. Mangen henger ganske masse da til og med. 20130924_065247.jpg Her er magen etter 2 graviditeter..IMAG0118.jpg Etter bukplastikk:) Nåå.. har jeg desverre lagt på meg noen kilo, å det er jo ikke helt bra etter å ha tatt bukplastikk for litt over 1år siden. Men det jobbes for å komme ned til et høvelig normalt nivå igjen... Anonymous poster hash: f4904...625 Vet ikke helt hvordan jeg kan spørre om dette uten å høres frekk ut... Men ble du kvitt mye av strekkmerkene? Syns du er kjempefin altså, men jeg sliter en del med strekkmerker og lurer på om det er noe håp? Anonymous poster hash: 889ee...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå