Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Kan jeg ha dette framme? Jeg finnes ikke kreativ, men vil gjerne ha et ok lysfat til adventstida.. Det trenger ikke være superfint, men om det ser skikkelig teit ut må jeg vel finne på noe annet Anonymous poster hash: 681cb...368
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Ja, her var bildet da Anonymous poster hash: 681cb...368
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Selvsagt kan du det Fint var det Anonymous poster hash: 49c93...e26
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Kjempefint var det Anonymous poster hash: 5ef08...075
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Selvsagt kan du det Fint var det Anonymous poster hash: 49c93...e26 Takk! Nå ble jeg glad Anonymous poster hash: 681cb...368
MissYou Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Det var fint adventsfat Så klart du kan ha det fremme. Lysene var kjempefine
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Kjempefint var det Anonymous poster hash: 5ef08...075 Yey Anonymous poster hash: 681cb...368
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Kjempefint lysfat Og ser vi har lik duk Anonymous poster hash: d7bb5...0a4
ærlig talt Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Kjempe fint Hvor kjøpte du lysene? Alt er kjøpt på Nille
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Fint! Men ville hatt pynten oppi fatet Anonymous poster hash: 31ef6...148
ærlig talt Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Kjempe fint Hvor kjøpte du lysene? Alt er kjøpt på Nille Ja, der var jeg ikke anonym lenger..
ærlig talt Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Fint! Men ville hatt pynten oppi fatet Anonymous poster hash: 31ef6...148 Prøvde på det, men det ble litt "stappa" da
Sint naken biltyv Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...Du måtte slenge på at det ikke var fint?! Helt unødvendig med tanke på resten av svarer ditt Anonymous poster hash: 7c89b...fe4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Shiiit. Skynd deg å pakke det vekk, gjem det unna fysj fysj, det der kan du jo ikke ha fremme, det kan jo komme folk. Neida, det er hva det er; adventslys. Anonymous poster hash: a9669...e5c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Det kan du absolutt ha fremme Anonymous poster hash: 683dd...27e
Jezebel Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...Du måtte slenge på at det ikke var fint?! Helt unødvendig med tanke på resten av svarer ditt Anonymous poster hash: 7c89b...fe4 Når HI spør hva andre synes så må det da vel være lov å si man synes? Eller skal det kun være lov å svare hvis man synes at det er fint? Da er jo hele meningen med tråden borte! Eller var det det at det var Biltyven som svarte som var problemet? Synes denne hetsingen av Biltyven går for langt nå. Hadde hun svart : Nei, det var helt grusomt, måtte spy litt i munnen min da jeg så det" så hadde jeg skjønt at du reagerte. Men det er faktisk lov å si " jeg synes ikke det var fint" når noen spør. Her er du helt på bærtur. Endret 4. desember 2014 av Jezebel
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 D var fint og koselig! Du må ha litt mer tro på deg selv!! Dersom DU synes d er fint, så er d mer en fint nok!! GOD JUL! Anonymous poster hash: 83df8...a81
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #21 Skrevet 4. desember 2014 Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...Du måtte slenge på at det ikke var fint?! Helt unødvendig med tanke på resten av svarer ditt Anonymous poster hash: 7c89b...fe4 Jeg ser hun slenger på at hun skal pynte med det hun liker, og at det er kjedelig om alle har det samme. Meningen hennes kommer frem først; hun synes ikke det er fint, men at hun ikke synes at hi burde bry seg om hva hun (og andre) mener. Det er helt OK å ikke like det! Det er helt OK å like det også. Jeg likte det. Anonymous poster hash: 34f4c...8b4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #23 Skrevet 4. desember 2014 Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...Du måtte slenge på at det ikke var fint?! Helt unødvendig med tanke på resten av svarer ditt Anonymous poster hash: 7c89b...fe4 Jeg ser hun slenger på at hun skal pynte med det hun liker, og at det er kjedelig om alle har det samme. Meningen hennes kommer frem først; hun synes ikke det er fint, men at hun ikke synes at hi burde bry seg om hva hun (og andre) mener.Det er helt OK å ikke like det! Det er helt OK å like det også. Jeg likte det. Anonymous poster hash: 34f4c...8b4 Enig i det egentlig, men synes svaret var bra bortsett fra at hun synes det var stygt.. Det var liksom så unødvendig å legge til. Når det er sagt så spurte HI om hva vi syntes og da er det vel greit I guess Anonymous poster hash: 7c89b...fe4
valnøtta Skrevet 4. desember 2014 #24 Skrevet 4. desember 2014 Jeg synes det var fint, men jeg synes det er tungvint med ting som ligger utenfor fatet (hvis jeg må flytte på det). Vi har samme fat forresten Lysene var kjempefine, så ikke de når jeg var på nille
Sint naken biltyv Skrevet 4. desember 2014 #25 Skrevet 4. desember 2014 Ikke fint. Men jeg syns ikke du skal bry deg om hva andre syns. Syns du skal pynte med det DU liker. Kjedelig om alle har det samme...Du måtte slenge på at det ikke var fint?! Helt unødvendig med tanke på resten av svarer ditt Anonymous poster hash: 7c89b...fe4 Hun spurte om hva folk syns. Så skal du klage på svaret mitt får du klage på det andre jeg skrev, for det er ikke relevant. 'Ikke fint' er det eneste relevante i svaret og det klager du på? *gjesp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå