Gå til innhold

Fusk, dagens flause!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utenbys noen dager og har møter hele dagen, så bestemte meg for å spise lunch på Peppes pizza. Sitter her å går gjennom mailen min på ipaden for å forberede meg til neste møte og då får jeg en Mail fra mannen. Ser det er lagt ved et bilde, regner med det er et bilde av barna eller noe, trykker så på å åpne vedlegget, bruker lang tid på å laste det opp. Så kommer servitøren, jeg legger ipaden min på bordet. Og så, akkurat idet maten min blir satt på bordet åpner bildet seg. Og hva er det bilde av? Jo mannen min sin svære ståpikk! Servitøren så det selvfølgelig! Bildet var jo utover hele jævla ipaden! Fader, altså, så jævlig flaut!

Anonymous poster hash: 22ed1...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri forstått hvorfor menn tror vi blir helt ville av å se bilder av at pikken deres står..

Anonymous poster hash: 98842...ff8

Skrevet

Hahahaha..!! Takk for dagens latter! Det trengte jeg.. :D

Skjønner at det var flaut! Jeg og mannen min sender teite bilder til hverandre på snap, fikk til en engang med albuen, sånn at det så ut som utringing, og klarte selvsagt å sende den til svogeren min!!!! Det var pinlig det! Han kunne jo ikke se at det var min arm...

Anonymous poster hash: 9fa75...bae
Skrevet

Hjelpes meg til tett mann. Han tror vel at du savner pikken hans da, siden han sender det som vedlegg? :D

Skrevet

Vanligvis ville jeg blitt småvill av det, sender ofte slike bilder til hverandre, vi, men dette var bare flaut

Anonymous poster hash: 22ed1...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...