Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er så usikker, vil liksom ikke være den hysteriske mora som ringer for hver minste grunn. Baby 8 mnd har den siste uka hatt helt grusomme netter hvor hun skriker og skriker og roer seg ikke før hun er utslitt. Hun hadde feber i starten av uka, men nå er hun bare veldig snørrete og nyser mye. Hun spiser godt og sover godt på dagen. Er også i godt humør, kan være litt utilpass innimellom og det skal ikke så mye til før hun sutrer. Men hun har de siste dagene begynt å ta seg en del til ørene, det ene spesielt. Og hun sovner bare for kvelden hvis jeg bysser, etter hun har skreket mye. Hun har alltid sovnet med en gang, men nå skriker hun med en gang jeg legger henne ned Anonymous poster hash: b6a2c...751
Superdolly Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Jeg hadde ringt legen. Jeg driter i om de anser meg som en overbekymret mor.
*Miss Marple* Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Ja, det hadde jeg gått til lege med. Det er fort gjort å sjekke ører og hals og kan spare henne for mye ubehag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Om hun har vært syk en hel uke og fremdeles skriker når hun ligger flatt ville jeg ringt og bedt om å få en time så de fikk tittet i ørene hennes ja. Ørebetennelse er veldig ofte virus, og oppstår fordi kanalene mellom øre, nese og svelg blir hovne og tette ved forkjølelse, men da går det gjerne over på 3-4 dager. Om øresmerter varer mer enn 3-4 dager ville jeg fått en lege til å titte inni der for å se om det kanskje måtte en antibiotikakur til. Går man for lenge kan trommehinna sprekke, og det kan lage arrvev og varig nedsatt hørsel. Er det en skikkelig ørebetennelse som trenger behandling er det best å få det før det blir for sent. Anonymous poster hash: a36e6...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå