mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 I dag skal jeg hente gutta tidlig på skolen og så tenkte jeg overraske dem med at vi skal bake😄😄 gleder meg
Villbringebringebær Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Idag skal jeg drikke masse kaffe og skravle med naboen før vi skal hente tidlig og gå tur i skogen. Så blir det god middag advenskalemder og barne tv før mannen og jeg skal drikke litt vin og enten ha zombie film maraton eller sex maraton...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Først jobb. Så avslutning på skolen. Anonymous poster hash: cad86...75b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Ta meg av to syke småbarn. Som jeg også gjorde i går... Og dagen før det... Og dagen før det... Og dagen før det... Og dagen før det... Og dagen før det... Sukk... Anonymous poster hash: 61e5e...f08
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Tannlege og juleforestilling som barna er med på Anonymous poster hash: 244e8...d5a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Formiddagen har jeg brukt til litt smårydding og avslapping. Så er det jobb fra 12-20. Hjemme ca 20.30, og da blir det sikkert å sette på en klesvask og å legge sammen noen tørre klær samt å roe ned i sofaen før leggetid. Men i morgen har jeg fri og da skal jeg bake litt har jeg tenkt. Anonymous poster hash: 66436...8fd
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Jeg startet dagen med å få barna på skolen, sov så litt dårlig i stolen min. Deretter en forfriskende tur med hunden, vask av klær. Deretter frokost, tv, data og avslapping før barna kommer hjem igjen. Lekser, middag, hente pakke på posten , hente noe hos en bekjent, trening med lillebror og slappe av resten av kvelden. Jo skal vaske sofaen også.
Hjertefru Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Har ikke peiling. Har fridag samtidig med at mannen har ferie. Har tusen ting vi skulle ha ordnet til jul, rydding, laging av julekort osv men mannen sitter med kontorarbeid, jeg holder øye med junior og får ikke gjort noe fornuftig :/ Jo forresten, har satt på to maskiner og nå skal jeg lage lunch
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Det gjorde vi i går å det ble veldig populært! Småen var veldig glad for å slippe å gå i barnehagen å bare få være hjemme med meg å kose oss med baking Det er GØY å bake mamma,sa han mens vi holdt på å det var jo kjekt å høre. Har prøvd med juleverksted men han var ikke intressert mer enn 2-3 minutt,så bra det er noe av det jeg steller i stand som er kjekt for han Anonymous poster hash: 0d76e...c7a
skinnfilla Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har fri i dag og har vært hjemme og slasket noen timer, vært ute med bikkja en times tid ,da.. Skal snart hente 3. klassingen og handle det vi trenger til pepperkakebaking Hive et kalkunbryst i ovnen og hente minstesnuppa i bhg , hjem å bake litt:) Juleavslutning på Baluba ( barnelek/sang) i kveld
Gjest Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Jeg baker pepperkaker med minsten her, som er hjemme fra barnehagen og syk 5 brett hittil og blir nok 5 brett til.
Elskerhøsten2014 Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 jobbet,koset med med mini, puzzlet med han, så lagt han,så nå sitter jeg på mac og ser bb skal se Criminal minds også,etter bb live. deilig med opptaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå