MTF Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Her blir det pepperkaker, brune pinner, kokosmakroner og havrecookies. I tillegg baker mamma nøttetopper og havrekjeks som jeg får litt av (hun og svigermor får av det jeg baker) Hva baker dere? Tenkte jeg skulle prøve meg på minst en type til i år (har helt jobbfri fra 11. des ) siden vi skal feire jul hjemme hos oss selv for første gang i år
Gjest Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Pepperkaker Pikekyss Kokosmakroner Kransekakestenger Marsipan med peppermynte / rom o.l Sjokolade coockies Og Sarah Bernard Og eggelikørkuler. Nam nam... Endret 4. desember 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Sarah Bernhard Cookies Kanelboller Biscotti Pepperkaker Mozartkuler Moccatrøfler Får smultringer og tynnlefser av min mor Anonymous poster hash: c5c11...04d
Optatium Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Smultringer, tynnlefse, pikekyss, risboller og marvposteier. Lager også sylte :-)
Soon to be mum Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Sandnøtter Serinakaker Sarah Bernhard, med sjokoladekrem, ikke smørkrem Kransekakebiter Diverse konfekt, som feks troika, snickers, marsipan, diverse fylt konfekt Deler dette med svigersøsteren min, og får tilbake av henne: Pepperkaker Berlinerkranser Mandlelkjeks med sitron Krumkaker Julekake
gale damen Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Pepprkaker, kakemenn, krumkaker, goro, kokosmakroner, vaniljetrøfler, fudge, glasert marsipan og sandkaker står på planen for i år. Mor står for kransekake, tynnlefse og flatbrød :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Smultringer Kakemenn Pepperkaker Serinakaker Kransekakestenger Kokosmakroner Tørre vafler Ble visst akkurat 7 slag. Anonymous poster hash: 91b06...4a2
scarecrow2011 Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Pepperkake, kakemann og sjokoladekjeks foreløpig. Blir gjerne krumkaker etterhvert. Så får vi se
Villbringebringebær Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Pepperkaker Pikekyss Makroner med mint og sjokolade Sjokolade cookies Vaniljekjeks Kokkosmakroner Risboller 3 ulike, hvit, mørk og lys sjokolade. Marsipan Konfekt Sara Bernard (Kanskje) kokkosboller Fløte karameller Fudge Tror dett var dett gitt... Så skal jeg lage egg likør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå