Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Begge ungene våkner samtidig, eldste kommer og legger seg under dyna sammen med meg, mens babyen sitter og pludrer i sengen ved siden av. Så står vi opp og steller og spiser frokost og etterpå åpner vi kalenderene og ser amalies jul. Så triller vi til barnehagen og det er fremdeles litt mørkt, hjulene på vogna lager knitrelyder i snøen og vi ser på alle julelysene. Nå sover babyen og jeg drikker kaffe foran peisen mens jeg ser god morgen norge. Aaaahhhhh som jeg elsker desember, hvis jeg ser bort i fra klær som må henges opp, soverom som bør vaskes i dag og baby som ikke vil sove på kvelden Anonymous poster hash: 1436c...43a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Så koselig det hørtes ut :-) sitter her med baby i magen jeg da. Drømmen er å ende opp med to! Anonymous poster hash: 4d54e...033
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 En slik morgen har jeg også hatt i dag. Uten baby da. Tenner lys med god lukt, fyrer opp varmen. Kaffilukta. Utenfor lukter det frost, kaldt. Det er en fantastisk tid fylt med utrolige øyeblikk. Anonymous poster hash: 0ba02...970
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Åååh, en sånn morgen virker bare som en fjern drøm for meg😟 Med tre unger er hver eneste morgen her bare stress og kaos, de eldste krangler og minste sutrer og skriker😩 Jeg står opp med "stress-klump" i magen hver eneste morgen😩 Tenner på lys og synger en julesang før vi åpner kalenderen hver morgen (så vi jobber hardt for en viss hverdagslykke, altså😉) men idyllen varer ikke lenge... Du er heldig!!! Anonymous poster hash: f141e...485
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Så nydelig! Det er bare å nyte de dagene Anonymous poster hash: 84cb0...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå