Gå til innhold

Ville du blitt glad for dette i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre har det de trenger og vel så det. De har noe småtteri de ønsker seg, så det får de. Det er en kopp hver og kalender av ungene. Mamma er en sånn latte elsker og pappa elsker sterk mat. Så tenkte å lageen chilipaste til pappa og chai latte sirup til mamma. Ville du blitt glad for det? Istedenfor å kjøpe ting de kanskje ikke trenger allikevel...

Anonymous poster hash: d7688...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det blir de nok glade for!!

Anonymous poster hash: 45cc5...c9f

Skrevet

Jeg personlig liker hverken sterk mat eller kaffe så til meg hadde gaven blitt helt feil, men jeg er jo ikke foreldrene dine ;)

Anonymous poster hash: 4c2d9...848

Skrevet

Mine foreldre har det de trenger og vel så det. De har noe småtteri de ønsker seg, så det får de. Det er en kopp hver og kalender av ungene. Mamma er en sånn latte elsker og pappa elsker sterk mat. Så tenkte å lageen chilipaste til pappa og chai latte sirup til mamma. Ville du blitt glad for det? Istedenfor å kjøpe ting de kanskje ikke trenger allikevel...

Anonymous poster hash: d7688...22b

I år får alle slektningene til mannen (både voksne og barn) gave enten fra apoteket - te, kaffe, krydder, karameller, eller fra body shop - såper, lip gloss og body butter. Da vet man at tingene blir brukt. Å kjøpe masse billig nips som blir å flyte rundt i huset deres som irritasjonsmoment er noe vi har sluttet med. Jeg synes det der hørtes ut som kjempegode gaver!

Anonymous poster hash: ba54c...a28

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt glad for det, for jeg liker ingen av delene. Men hadde blitt glad for å få noe spiselig som jeg likte godt. ;)

Anonymous poster hash: adeb7...43b
Skrevet

Ja, dette er jo de beste julegavene. Laget med omtanke! De er jo laget spesiellt for de. Etter hva de liker. Hvis de ikke liker de, så slutt å gi de julevaver :) 

Anonymous poster hash: 7fd23...45c
Skrevet

Jeg blir gladest for de presangene hvor folk viser de bryr seg og virkelig har lagt omtanke og innsats bak. Det er noe helt annet å få enn en eller annen fancy greie uten spesiell tilknytning til oss/meg. Jeg ville blitt kjempeglad om jeg fikk noe slikt! :)

Skrevet

Høres veldig omtenksomt og hyggelig ut!!

Hvilke foreldre blir ikke glade for gaver fra barna, uansett :)

Anonymous poster hash: 39b52...ee8

Skrevet

Gaver som er valgt ut med tanke på mottakeren er de beste gavene, uavhengig av hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...