Gå til innhold

Gladehjem trenger proff hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???

 

Anonymous poster hash: 7e391...8f2

Skrevet

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???

 

Anonymous poster hash: 7e391...8f2

Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne

 

Anonymous poster hash: b8da5...160

Skrevet

hahaha, nå ser jeg at du og jeg la ut en tråd om gladehjem med to minutters mellomrom,hahah :P men JA, hun er ikke klok!!!! Så sant hun ikke samarbeid med paprika!!!

 

Anonymous poster hash: bcabf...0fb

Skrevet

hahaha, nå ser jeg at du og jeg la ut en tråd om gladehjem med to minutters mellomrom,hahah :P men JA, hun er ikke klok!!!! Så sant hun ikke samarbeid med paprika!!!Anonymous poster hash: bcabf...0fb

Haha, så det jeg å :D Tenkte på dem samtidig vi, godt vi er flere ;)

 

Anonymous poster hash: 63eaf...068

Skrevet

 

 

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???

 

Anonymous poster hash: 7e391...8f2

Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne

 

Anonymous poster hash: b8da5...160

 

Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av dette

 

 

Anonymous poster hash: 8688b...051

Skrevet

 

 

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???

 

Anonymous poster hash: 7e391...8f2

Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne

 

Anonymous poster hash: b8da5...160

 

Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av dette

 

 

Anonymous poster hash: 8688b...051

 

Men hun får nok mange flere klikk enn hun ellers ville gjort. Men hun fremstår som særdeles lite smart stakkars

 

Anonymous poster hash: b8da5...160

Skrevet

 

 

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???Anonymous poster hash: 7e391...8f2

Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inneAnonymous poster hash: b8da5...160

Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av detteAnonymous poster hash: 8688b...051

men det ser ut til at hun preller av seg, hun godtar jo ikke kommentarer som kritiserer henne! Lurer faktisk på hvor mange kommentarer hun har fått ift dette plagiatet!

 

Anonymous poster hash: bcabf...0fb

Skrevet

Det virker jo faktisk helt sykt ja! Hva ER det med den dama da? Jiizes



Anonymous poster hash: d654f...552
Skrevet

Jeg blir så forundret over disse familiebildene hun la ut. Fine bilder altså, men jeg synes datteren hennes er så gravalvorlig på alle bildene dama legger ut av henne, inkl hos fotografen! Det kan godt være at det er pga sykdommen hennes men får så vondt av den lille jenta, ser ikke glad ut i det hele tatt :(

 

Anonymous poster hash: bcabf...0fb

Skrevet

Hun er vel ganske så nyfødt, så er kanskje ikke så rart at hun ikke smiler og ler..

 

 

 

Uansett, så er den dama gal, og jeg hadde vært redd om jeg var villapaprika.



Anonymous poster hash: 205ce...2c2
Skrevet

Jeg blir så forundret over disse familiebildene hun la ut. Fine bilder altså, men jeg synes datteren hennes er så gravalvorlig på alle bildene dama legger ut av henne, inkl hos fotografen! Det kan godt være at det er pga sykdommen hennes men får så vondt av den lille jenta, ser ikke glad ut i det hele tatt :(

 

Anonymous poster hash: bcabf...0fb

 

Sønnen min var ikke så jævla happy på bildene fra fotografen han heller...

 

Anonymous poster hash: 2d3cf...899

Skrevet

Har glade hjem også butikk eller? Hvorfor heter hun glade hjem liksom?

 

Anonymous poster hash: 5a532...f63

Skrevet

Hun er vel ganske så nyfødt, så er kanskje ikke så rart at hun ikke smiler og ler..   Uansett, så er den dama gal, og jeg hadde vært redd om jeg var villapaprika. Anonymous poster hash: 205ce...2c2

datteren på 5 år! Og det gjelder alle bildene av henne fra lang tid tilbake!

 

Anonymous poster hash: bcabf...0fb

Skrevet

Lurer på om de som vinner i julekalenderen til gladehjem virkelig får premiene sine. Hvor får hun penger fra? Blir hun sponset?

 

Anonymous poster hash: 20447...a28

Skrevet

Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen.
Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika 



Anonymous poster hash: f03a2...48f
Skrevet

 

Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen.

Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika

 

Anonymous poster hash: f03a2...48f

 

Høres ganske riktig ut, men en merkelig måte å skaffe PR på

 

 

Anonymous poster hash: 8688b...051

Skrevet

Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???

 

Anonymous poster hash: 7e391...8f2

 

Sikkert noen som har sagt ifra endel ganger, men er jo ikke sikkert at Camilla bryr seg (eller har tid til å henge seg opp) i det her som mange andre gjør.

Skrevet

 

Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen.

Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika

 

Anonymous poster hash: f03a2...48f

 

Høres ganske riktig ut, men en merkelig måte å skaffe PR på

 

 

Anonymous poster hash: 8688b...051

 

Gladehjem legger jo sjeldent ut annonselenker. Dermed slipper hun å skatte av alle gavene hun får gratis fra villpaprika :) 

Folk googler, og ender inne på butikken hennes. 

 

Anonymous poster hash: f03a2...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...