Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Nå har hun lik gavekalender villa paprika sitt og gir ut samme tingene... Sykt!!!! https://gladehjem.wordpress.com Anonymous poster hash: 63eaf...068
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Nå har hun lik gavekalender villa paprika sitt og gir ut samme tingene... Sykt!!!!https://gladehjem.wordpress.comAnonymous poster hash: 63eaf...068 http://villapaprika.blogg.no/1417554454_luke_nr_1_lukkes_og_l.html Anonymous poster hash: 63eaf...068
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika??? Anonymous poster hash: 7e391...8f2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika??? Anonymous poster hash: 7e391...8f2 Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne Anonymous poster hash: b8da5...160
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 hahaha, nå ser jeg at du og jeg la ut en tråd om gladehjem med to minutters mellomrom,hahah men JA, hun er ikke klok!!!! Så sant hun ikke samarbeid med paprika!!! Anonymous poster hash: bcabf...0fb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 hahaha, nå ser jeg at du og jeg la ut en tråd om gladehjem med to minutters mellomrom,hahah men JA, hun er ikke klok!!!! Så sant hun ikke samarbeid med paprika!!!Anonymous poster hash: bcabf...0fb Haha, så det jeg å Tenkte på dem samtidig vi, godt vi er flere Anonymous poster hash: 63eaf...068
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika??? Anonymous poster hash: 7e391...8f2 Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne Anonymous poster hash: b8da5...160 Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av dette Anonymous poster hash: 8688b...051
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika??? Anonymous poster hash: 7e391...8f2 Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inne Anonymous poster hash: b8da5...160 Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av dette Anonymous poster hash: 8688b...051 Men hun får nok mange flere klikk enn hun ellers ville gjort. Men hun fremstår som særdeles lite smart stakkars Anonymous poster hash: b8da5...160
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika???Anonymous poster hash: 7e391...8f2 Jeg tror de samarbeider. Tenk så mange klikk begge bloggene får hver gang noen lager innlegg her inneAnonymous poster hash: b8da5...160 Det har jeg tenkt også, MEN da er det ikke særlig smart gjort av gladehjem. Hun får jo bare negative tilbakemeldinger av detteAnonymous poster hash: 8688b...051 men det ser ut til at hun preller av seg, hun godtar jo ikke kommentarer som kritiserer henne! Lurer faktisk på hvor mange kommentarer hun har fått ift dette plagiatet! Anonymous poster hash: bcabf...0fb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Det virker jo faktisk helt sykt ja! Hva ER det med den dama da? Jiizes Anonymous poster hash: d654f...552
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Jeg blir så forundret over disse familiebildene hun la ut. Fine bilder altså, men jeg synes datteren hennes er så gravalvorlig på alle bildene dama legger ut av henne, inkl hos fotografen! Det kan godt være at det er pga sykdommen hennes men får så vondt av den lille jenta, ser ikke glad ut i det hele tatt Anonymous poster hash: bcabf...0fb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Hun er vel ganske så nyfødt, så er kanskje ikke så rart at hun ikke smiler og ler.. Uansett, så er den dama gal, og jeg hadde vært redd om jeg var villapaprika. Anonymous poster hash: 205ce...2c2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Jeg blir så forundret over disse familiebildene hun la ut. Fine bilder altså, men jeg synes datteren hennes er så gravalvorlig på alle bildene dama legger ut av henne, inkl hos fotografen! Det kan godt være at det er pga sykdommen hennes men får så vondt av den lille jenta, ser ikke glad ut i det hele tatt Anonymous poster hash: bcabf...0fb Sønnen min var ikke så jævla happy på bildene fra fotografen han heller... Anonymous poster hash: 2d3cf...899
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Har glade hjem også butikk eller? Hvorfor heter hun glade hjem liksom? Anonymous poster hash: 5a532...f63
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Hun er vel ganske så nyfødt, så er kanskje ikke så rart at hun ikke smiler og ler.. Uansett, så er den dama gal, og jeg hadde vært redd om jeg var villapaprika. Anonymous poster hash: 205ce...2c2 datteren på 5 år! Og det gjelder alle bildene av henne fra lang tid tilbake! Anonymous poster hash: bcabf...0fb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Lurer på om de som vinner i julekalenderen til gladehjem virkelig får premiene sine. Hvor får hun penger fra? Blir hun sponset? Anonymous poster hash: 20447...a28
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen.Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika Anonymous poster hash: f03a2...48f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen. Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika Anonymous poster hash: f03a2...48f Høres ganske riktig ut, men en merkelig måte å skaffe PR på Anonymous poster hash: 8688b...051
neemii Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som har sagt ifra til villapaprika??? Anonymous poster hash: 7e391...8f2 Sikkert noen som har sagt ifra endel ganger, men er jo ikke sikkert at Camilla bryr seg (eller har tid til å henge seg opp) i det her som mange andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror også de samarbeider. Tingene i kalenderen er jo fra butikken til villapaprika. Det er også alt annet gladehjem viser frem på bloggen. Gladehjem får sikkert betalt av villapaprika Anonymous poster hash: f03a2...48f Høres ganske riktig ut, men en merkelig måte å skaffe PR på Anonymous poster hash: 8688b...051 Gladehjem legger jo sjeldent ut annonselenker. Dermed slipper hun å skatte av alle gavene hun får gratis fra villpaprika Folk googler, og ender inne på butikken hennes. Anonymous poster hash: f03a2...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå