Gå til innhold

Merkelig at x-kona ikke vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke rart at nå som vi har vært i et forhold i 9 måneder at x-kona visste ikke navnet mitt før en av barna hennes nevnte meg tilfeldig ? Nevnte dette for kjæresten min og han hadde sagt han datet en dame for lenge siden men at han ikke sa navnet mitt og at hun kanskje trodde han datet en ny dame. 

Reagerer på flere ting, i sommerferien så spurte han aldri om vi skulle finne på noe sammen.

Denne julen så har vi begge barnefri, han skal ikke feire julen med familien men allikavel har han ikke

nevnt noe om å feire julen sammen. Han har barna sine 50%, men spørr aldri om å komme innom på besøk den uken han har barnefri.

Han snakker om at vi en dag vil bo sammen, skriver søte meldinger hver eneste dag. Virker snill og grei men jeg føler at det er noe som skurrer. Bare vet ikke helt hva. 

Anonymous poster hash: 89cf7...d5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke rart at nå som vi har vært i et forhold i 9 måneder at x-kona visste ikke navnet mitt før en av barna hennes nevnte meg tilfeldig ? Nevnte dette for kjæresten min og han hadde sagt han datet en dame for lenge siden men at han ikke sa navnet mitt og at hun kanskje trodde han datet en ny dame.

Reagerer på flere ting, i sommerferien så spurte han aldri om vi skulle finne på noe sammen.

Denne julen så har vi begge barnefri, han skal ikke feire julen med familien men allikavel har han ikke

nevnt noe om å feire julen sammen. Han har barna sine 50%, men spørr aldri om å komme innom på besøk den uken han har barnefri.

Han snakker om at vi en dag vil bo sammen, skriver søte meldinger hver eneste dag. Virker snill og grei men jeg føler at det er noe som skurrer. Bare vet ikke helt hva.

Nei, det er ikke godt å si. Men en ting har jeg lært - hvis man føler at noe skurrer, så er det alltid noe. Hva tror du selv det kan være?

Skrevet

Han er ikke interessert nok og ikke forelsket i deg. Dump ham og gå videre.

Anonymous poster hash: e72ed...db9
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet å feire jul sammen etter å ha vært sammen i 9 måneder.

Men at hun ikke visste navnet ditt syns jeg er litt rart, det hadde jeg reagert på selv.
Hadde det vært meg som var exkona så ville jeg visst hvem som var med barna mine, og da bør en nesten vite navnet som første ting.

Skrevet

Kanskje han innerst inne håper og bli sammen med eks kona igjen ? Det er faktisk veldig rart at at ikke nevner et kvekk om julefeiring når han ikke skal være med barna sine. Hva med resten av familien hans, har du møtt dem ? Som foreldre, søsken osv ?

Om han skal feire med dem så er det vel naturlig om han spør om du vil være med og feire jul med han og hans familie.

Skrevet

Reagerer mest på at han IKKE prioterer deg å besøker deg når han har barnefri UKE.

Dump han.

Anonymous poster hash: 35f4d...33f

Skrevet

Dette høres merkelig ut. Sikker på at han ikke har flere damer i omløp? Hvis han ikke skal feire jul med deg, og ikke med familien sin, hvem skal han feire med da?

Anonymous poster hash: 03872...d8f
Skrevet

Dette høres merkelig ut. Sikker på at han ikke har flere damer i omløp? Hvis han ikke skal feire jul med deg, og ikke med familien sin, hvem skal han feire med da?

Anonymous poster hash: 03872...d8f

Sikkert kompiser på fylla. Det skriker umodenhet av hele mannen.

Skrevet

Eh... hæ? Det med ex-kona er ikke så merkelig. Men at dere ikke har planlagt å være sammen når dere har barnefri, DER er det noe rart. Jeg har vært i samme situasjon som deg, datet en fyr med barn. Det første vi gjorde når vi fikk barnefri, var å besøke hverandre og være sammen så mye som mulig. Nå bor vi sammen, og han er definitivt mannen i mitt liv!

Anonymous poster hash: 9babe...40d
Skrevet

Eh... hæ? Det med ex-kona er ikke så merkelig. Men at dere ikke har planlagt å være sammen når dere har barnefri, DER er det noe rart. Jeg har vært i samme situasjon som deg, datet en fyr med barn. Det første vi gjorde når vi fikk barnefri, var å besøke hverandre og være sammen så mye som mulig. Nå bor vi sammen, og han er definitivt mannen i mitt liv!

Er det ikke merkelig at mor til barna ikke vet om at faren har ny kjæreste, som barna omgås? Jeg trodde det var vanlig å si fra når man har gått til det steget å introdusere nykjæresten for barna.

Skrevet

Er det ikke merkelig at mor til barna ikke vet om at faren har ny kjæreste, som barna omgås? Jeg trodde det var vanlig å si fra når man har gått til det steget å introdusere nykjæresten for barna.

Det er ikke alle X-partnere som snakker like godt sammen. Da kan det være mye info som ikke går imellom dem. Om de er slike som aldri sier to ord til hverandre om ikke de er tvunget til det er det ganske naturlig at hun ikke har hørt navnet på fars nye kjæreste - men om de snakker greit om alt mulig kan det enten være en forglemmelse (det skjer) eller så er det litt rart.

Skrevet

Mine varselklokker ringer når han ikke viser interesse for å være sammen med deg hver gang han har barnefri. Da er det åpenbart andre ting han heller vil bruke sin tid på.

Skrevet

Han der bør du komme deg unna, for han driver nok med noe muffins. Enten er han ikke ferdig med eksen, eller så har han enda en kjæreste. Dump ham. 

Anonymous poster hash: 4c9a6...0b1
Skrevet

Det er jo ingen her som kan svare på hva det er som muligens skurrer her.

Du må  jo snakke med mannen, si hva du tenker og føler. Er han ikke villig til å delta i samtalen og gi noen forklaringer så er han kanskje ikke så mye å samle på i det lengre løp?

Anonymous poster hash: e928f...c81
Skrevet

Det eneste som skurrer er at han ønsker barne- og KJÆRESTE fri uke! Herligland, hva er det han driver med om dagene?

Anonymous poster hash: 60517...1d7
Skrevet

Det eneste som skurrer er at han ønsker barne- og KJÆRESTE fri uke! Herligland, hva er det han driver med om dagene?

Nja... Det kan jo være at han jobber, da, kanskje...  Vet det er en del skilte foreldre som jobber innmari mye de periodene de ikke har ungene. Men jo, jeg er enig, hvis han mener noe med den nye kjæresten, så er det også noe han skal prioritere. Jeg fikk litt følelsen av at den nye kjæresten (HI) ble temmelig nedprioritert, ja, og da tror jeg at HI gjør lurt i å a) stille ham noen helt konkrete spørsmål, og B) sterkt vurdere å gå videre i livet. 

Anonymous poster hash: 2062c...09a

Skrevet

Nja... Det kan jo være at han jobber, da, kanskje...  Vet det er en del skilte foreldre som jobber innmari mye de periodene de ikke har ungene. Men jo, jeg er enig, hvis han mener noe med den nye kjæresten, så er det også noe han skal prioritere. Jeg fikk litt følelsen av at den nye kjæresten (HI) ble temmelig nedprioritert, ja, og da tror jeg at HI gjør lurt i å a) stille ham noen helt konkrete spørsmål, og B) sterkt vurdere å gå videre i livet. 

Jøss... b med parentes bak ble til B)... 

Skrevet

Jøss... b med parentes bak ble til B)... 

Hehe, jeg trodde du mente b ) svaret ditt var det du ville gjort da den smileyen dukka opp :-P

Skrevet

Er dere kjæreste bare på telefon?

Om dere ikke var sammen i sommerferien, og han ikke vil være sammen med deg når han har barnefri, når er dere egentlig sammen?

Anonymous poster hash: 2cdbd...2aa
Skrevet

Ni måneder er jo ikke akkurat lenge, han har ingen grunn til å snakke om deg med eksen før det er et alvorlig og varig forhold. Sånn som du beskriver det høres det ikke slik ut.

Skrevet

Ni måneder er jo ikke akkurat lenge, han har ingen grunn til å snakke om deg med eksen før det er et alvorlig og varig forhold. Sånn som du beskriver det høres det ikke slik ut.

Ikke alle puler rundt i årevis, for de fleste er 9 måneder langt forhold seriøst. Siden barna kjenner henne, er det vel naturlig at eksen får vite at far har kjæreste? Jeg tenkte, hun skriver jo at eksen fikk vite det fra et av barna - det vil si hun er presentert for barna allerede. For øvrig er det kun på DiB at folk har sex som kaniner uten forpliktelser i flere år før de definerer forholdet som "seriøst". I min omgangskrets er det ingen over 25 som driver på sånn.

Skrevet

Jeg vet at han og x'en snakker godt sammen. Han sier han sa ifra forven god stund siden når vi begynte å date men stusser over at hun da ikke visste navnet mitt hvis han da faktisk sa noe.

Vi er sammen hver barnefri helg og har begynt å bruke tid sammen med barna også i helgene.

Ellers så ser vi hverandre ikke selvom han har barnefri uke og jobber til kl 19. Har ikke bedt han om å komme heller for det er enkelte ting jeg reagerer på så er usikker om hva jeg vil framover.

Skrevet

Jeg vet at han og x'en snakker godt sammen. Han sier han sa ifra forven god stund siden når vi begynte å date men stusser over at hun da ikke visste navnet mitt hvis han da faktisk sa noe.

Vi er sammen hver barnefri helg og har begynt å bruke tid sammen med barna også i helgene.

Ellers så ser vi hverandre ikke selvom han har barnefri uke og jobber til kl 19. Har ikke bedt han om å komme heller for det er enkelte ting jeg reagerer på så er usikker om hva jeg vil framover.

Skrevet

Mannfolk er nå litt enfoldige da... ;)

Kan jo være at han bare har sagt at han har fått seg dame som ser ut til å kunne bli et alvorlig forhold... Han har ikke nevnt navn, og hun har kanskje ikke vært nevneverdig nysgjerrig... Just saying ;)

Anonymous poster hash: d31af...17f

Skrevet

Men hør på magefølelsen din!!!

D er en grunn til at vi har fått den...

Anonymous poster hash: d31af...17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...