Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Våknet nå nettopp med skikkelig mageknip/luftsmerter og ble skikkelig bekymret. Er gravid i uke 24 og har ikke opplevd liknende tidligere i svangerskapet. Hørte mye bråk fra tarmene når jeg la meg tidligere i kveld og nå var det altså skikkelig vondt. Kjennes ut som om jeg er på nippet til å spy men det kommer ikke noe. Spiste en salat til kvelds som jeg tidligere på dagen hadde plukket i en salatbar på butikken. Er redd for at det kan ha noen sammenheng:( noen som har opplevd liknende? Bør jeg ringe lege? Anonymous poster hash: fddfe...812
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Kan være lurt og ringe lege, for sikkerhets skyld. Bedre og ringe engang for mye enn engang for lite. lykke til og hold oss oppdatert. Håper selvfølgelig at smertene dine har gått over <3 sender en god klem. Anonymous poster hash: 6594f...051
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Prøv å bevege deg litt, gå rundt i stua eller noe. Hjelper på luftsmertene og ta paracetamol. Blir det ikke bedre så kontakt legevakt. Anonymous poster hash: 6d9e6...01f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Takk for svar😊 prøvde å spy men det kom ikke noe. De kraftigste smertene forsvant så jeg sovnet av etterhvert. Våknet nå men har sovet urolig og har fortsatt vondt. Masse lyder fra tarmene. Skal prøve å ringe jordmora som jeg går til og snakke med henne. "Lillekula" sparker godt så det er iallefall et godt tegn😊 Anonymous poster hash: fddfe...812
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg slet veldig mye med luftsmerter i graviditeten. Var ikke alltid det kom promp ut og da ble det skikkelig gale 😜 Men best å høre/sjekke for å være sikker på at det ikke er noe annet 😊 Hvis det er bedre i dag, er det jo et godt tegn 😉 Anonymous poster hash: 84060...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå