Gå til innhold

Hvem vinner big brother ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv heier jeg på Anders 😊

 

Anonymous poster hash: 61024...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anders <3

Og så skjønn han var nå som han er så forelska i Anna :P

Skrevet

Han er jo ikke forelska i Anna, han hadde bare litt mange øl innabors.  Hvem vinner.. hmm jeg vet ikke helt enten Anders eller Anna tror jeg om ikke snusk pelle..

Skrevet

Han er jo ikke forelska i Anna, han hadde bare litt mange øl innabors.  Hvem vinner.. hmm jeg vet ikke helt enten Anders eller Anna tror jeg om ikke snusk pelle..

Jeg mente det med litt "snert" liksom. Så forelska. Hva han virkelig kjenner inni seg veit jeg ikke for det har jeg ikke spurt han om :P

Skrevet

Nei får da inderlig ikke håpe at snusken vinner... Makan til sutregutt og humørsyk fyr... Stem han ut

Skrevet

Hehe litt for sent for meg nå. Burde vel strengt tatt lagt meg:P  :fnise:

Skrevet

Ja men igjen jeg synes egentlig de fleste er litt sutrete om dagen, kanskje ikke så rart nå som det er så kort tid igjen og de har vært inne der ganske lenge.  Jeg håper bare det ikke er Jenny, Anders eller krisse ly som vinner jeg da. 

Skrevet

Håper Anders. For all del ikke Jenny.

 

Anonymous poster hash: 1ebeb...215

Skrevet

håper på jenny :) men tror faktisk Erland kan ha god sjans til og vinne :) også er vel Anna og anders sterke

Skrevet

Jeg kjenner Erland såvidt, han er kul og snill og morsom. Håper han vinner!



Anonymous poster hash: 0df2c...897
Skrevet

Jeg tror nok Anders vinner. 



Anonymous poster hash: 7ed09...937
Skrevet

Anders, Erland eller Anna vinner

 

Anonymous poster hash: c21e6...92f

Skrevet

Enda godt Pelle forsvant idag👍

Jenny forsvant. Ikke Pelle.

 

 

 

Anonymous poster hash: c21e6...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...