Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Vi hadde en diskusjon, han ble forbanna og jeg prøvde roe han ned. Endte med at han fløy på meg , tok kvelertak og rista meg. Og han forteller meg det er min skyld, fordi jeg provoserte han. Jeg bare griner... jeg kan ikke leve med denne mannen jeg må jo bare bort Anonymous poster hash: 8a284...509
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Komme seg bort nuh!!! Anonymous poster hash: a5be8...6c7
Corneliuss Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det må du! Neste gang kan det ende i noe enda værre. Kom deg bort før deg skjer en katastrofe! Trist å høre at du er i en sånn situasjon. Men nå må du tenke smart for deg selv. Han kommer sikkert il å be deg om unnskyldning om han forstår at du vil gå. Trygle deg. Kanskje til og med true deg. Kom deg bort en dag han ikke er hjemme. Sender en stor klem ❤️
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Tenk på barnet ditt å kom deg vekk fra han fortest mulig! Anonymous poster hash: d3738...8d8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 En forferdelig opplevelse, HI. Men det er utrolig bra at du innser at du ikke kan leve med ham. Gjør det du må, og gjør det umiddelbart! Det at han tar kvelertak på deg og rister deg og så skylder på deg i etterkant er et skremmende tegn, så kom deg bort så fort som overhodet mulig. Du skriver kjæresten - er dere samboere? I så fall flytt ut i morgen, eller om det er din leilighet, bytt låser når han er på jobb og ha noen hos deg når han skal komme og hente tingene sine. Om dere ikke er samboere så slå opp umiddelbart og gjør det helt klart i samme slengen at hvis han trakasserer deg eller truer deg eller på annen måte gjør deg noe i fremtiden så anmelder du ham på flekken. Fortell også at andre er informert om det han har gjort, i tilfelle noe skjer deg så vet de om det som har skjedd i kveld. Blir han på noen som helst måte truende igjen så går du rett til politiet og anmelder ham, ber om besøksforbud også. Bli kvitt ham NÅ, ikke vent til etter jul av sentimentale grunner. Hva han gjør mot deg neste gang kan være langt verre. Men du er sterk og du er bevisst, for du vet at du ikke kan leve med en slik mann. Da gjenstår det å beskytte deg selv og ev. barn. Har dere barn sammen så ringer du fvk i tillegg. Anonymous poster hash: 1b64d...c85
håperpåvinterbarn Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Ikke noe å vurdere en gang, kun en løsning her og det er å komme seg bort! Hva om han skader barnet ditt neste gang?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Om kjæresten tar kveletak med og uten å si unskyld burde man skygge banen rimelig raskt. Dersom han alt på til gir det skylden for at han prøvde å skade det, ja da pakker du og går (eller kaster han ut). Neste gang så banker han deg og sier det kun er fordi du gjorde han sint. DET ER IKKE OK. Det er kun hans feil at han gjorde det og klarer ikke beherske seg, hvem vet hva han finner på neste gang. Slår blåveis og sier det er din skyld fordi du satte fatet på feil plass på bordet? Anonymous poster hash: fdc7f...9f2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har levd med en sånn mann, Som var utro og ga MEG skyld, som sparket meg hardt i ryggen mens barna så på, ga meg skylda (jeg "provoserte") og bagatelliserte det hele ("jeg bare ga deg et lite klapp på rompestompen, er det noe å snakke om da?"). Mannen viste seg å være psykopat, prøvde å sno seg unna barnebidrag etter bruddet, skrev masse svada til NAV (som de lo av) og kuttet ut all samvær med barna for å straffe meg. Når en mann gir skylda til kvinnen for sin egen voldelige oppførsel, er det ingen håp der. Jeg er klare over at mange kvinner også mener at kvinnen er skyld i mannens oppførsel, men det er ikke slik virkeligheten er. Man er ansvarlig for egne handlinger og egne valg. Så mitt råd: flytt på dagen før du blir virkelig mishandlet og havner på legevakta. Anonymous poster hash: a5518...1a2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Det jeg reagerer mest på er at han forsvarer seg og retferdiggjør angrepet med at det er er din feil.Dette er et faresignal.Jeg skal ikke si at du skal bli eller gå, for jeg vet ikke hvordan forhold dere har, men hvis dette har hendt før, eller lignende hendelser har oppstått, ja da bør du virkelig tenke deg godt om.Dette er ikke din feil, og det kan virke som om det er et sinneproblem hos ham hvis han skyver ansvaret over på deg.Hadde dte vært en ting som kom ut av det bå for ham, så ville han ha reagert allerledes i etterkant, unnskylt seg, sagt han var dum som reagerte slik, unnskylt seg igjen, sagt at det ikke skulle skje igjen og at han ikke var en slik person. Anonymous poster hash: f561f...017
Sint naken biltyv Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Her tenker jeg at du må være smart. Planlegg økonomi, finn leilighet, bestill time hos fvk osv før du flytter. Ikke si noe til mannen for han er tydeligvis så sprø at han kan finne på mye rart om du sier du skal flytte før du faktisk har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Hvordan går det HI? Anonymous poster hash: f75c1...5bd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Håper du har fått tilbake litt ro i kroppen, at du har reist bort og at du ser at du ikke kan være sammen med denne mannen. Lykke til videre, og oppsøk noen som kan støtte og hjelpe deg nå. Anonymous poster hash: 559b9...d71
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Her tenker jeg at du må være smart. Planlegg økonomi, finn leilighet, bestill time hos fvk osv før du flytter. Ikke si noe til mannen for han er tydeligvis så sprø at han kan finne på mye rart om du sier du skal flytte før du faktisk har gjort det. Kan være en god idé, men det kommer litt an på styrken til HI. Jo lengre hun venter, jo mer blind kan hun bli. "Det var sikkert bare et engangstilfelle, vi har det jo så fint sammen ellers" osv. Nå virker det jo ikke som han er så lei seg at det gjør noe, men plutselig kan han snu og trygle om tilgivelse. Kan bli vanskeligere å gå, jo lengre man venter. Ofte er det best og bare stikke når man er på sitt sikreste. Anonymous poster hash: b3797...1ea
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Hvordan går det med deg, HI? Anonymous poster hash: 1b64d...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå