Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 http://m.kjendis.no/2014/12/03/kjendis/mote/har/armhul/armhule/36509371/ ...med å farge håret under armene i en knallfarge? Anonymous poster hash: 2303b...a3c
FrkKværner Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Såklart, må jo følge moten 😊. Blir nok ihjel bleket hår under den ene armen og grått med blå striper på den andre siden. Kanskje jeg slenger på litt glitter også, er tross alt litt vill og vågal 😉. Moteeksperter er noen rare folk.
Elsker livet Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Pleier ofte å hive meg på trender i det de er i ferd med å ta slutt, men akkurat dette tror jeg ikke blir noe av, orker ikke tanken på stikkinga mens hårene vokser ut.
Katteskinnet Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Pleier å lime på det jeg finner i støvsugerposen jeg da. Det er mye tøffere.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Ja! Har farget hårene nedentil lilla! Da blir jeg hot i sengen Anonymous poster hash: 49f9f...211
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Jeg hadde ikke klart å gro håret langt nok. Anonymous poster hash: e0e81...6bf
*SommerFrisk* Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Pleier å lime på det jeg finner i støvsugerposen jeg da. Det er mye tøffere. LOL! Jeg har i en del år klippet moppene mine med jevne mellomrom og limt de på. Behagelig. Nesten som puter under arma.
Katteskinnet Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Pleier å lime på det jeg finner i støvsugerposen jeg da. Det er mye tøffere. LOL! Jeg har i en del år klippet moppene mine med jevne mellomrom og limt de på. Behagelig. Nesten som puter under arma. Åh, det var en god ide. Venninnen min har noen undulater. Kanskje noen fjær vil sprite opp bybildet? Garantert hit på julebordet.
*SommerFrisk* Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Pleier å lime på det jeg finner i støvsugerposen jeg da. Det er mye tøffere.LOL! Jeg har i en del år klippet moppene mine med jevne mellomrom og limt de på. Behagelig. Nesten som puter under arma. Åh, det var en god ide. Venninnen min har noen undulater. Kanskje noen fjær vil sprite opp bybildet? Garantert hit på julebordet. I så fall vil jeg dyppe dem i glowsticks Liquid først. Et must! Huff ikveld er jeg ikke helt god...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Såklart! Jeg skal ta extensions og farge det grønt.. Grønn er det nye rosa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå