Gå til innhold

Umulig å legge 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover til 07-08 om morgenen. Sover 30 min i bhagen. Blir ALLTID opplagt på kveldene. Sovner ofte etter kl

21.00. Har forsøkt å kutte ut dagsoving helt, men hun ble altfor trøtt og grinete (og la seg likevel sent). Noen som har tips? Dette ødelegger forholdet mellom mannen og jeg. Vi har null alenetid.

Anonymous poster hash: 164bc...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tid legger du henne da? Ville prøvd å legge henne enda tidligere en periode. Har en gutt som må legges halv 7 i perioder, hvertfall nå på denne tiden av året.

Og det tar tid å kutte dagsøvn. Det tar noen dager før ungen ikke er stuptrøtt, men så blir det bedre. :)

Anonymous poster hash: 96c02...f06
Skrevet

21-8 er jo like lenge som 19-6, som mange søv i den alderen. Det er ikkje umulig at dette er døgnrytma til toåringen og at det ikkje er noko å gjere med det. Kanskje bite i det sure eplet og vekke kl 6? Men det er jo for mange umenneskelig å vere våken i dei tider på det jamne..

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt, men hva tenker dere å gjøre når barna vokser til og ikke legge seg før dere?

Med tenåringer i huset lover jeg at alenetid/voksentid kun er et vagt minne.

Jeg hadde nok heller tatt tak i et forhold som vakler på et så tynt grunnlag enn et lite problem som antagelig går over av seg selv om ikke så lenge.

Mitt tips til leggingen er å roe helt ned en times tid før leggetid. Ikke herjing, ikke tv eller iPad, men gjerne lese bok osv.

Anonymous poster hash: 52579...755

Skrevet

Det er forskjell å ha en toåring oppe på kvelden og en tenåring da😂

Skrevet

Joda, men alenetiden blir enda mindre.

Skrevet

Joda, men alenetiden blir enda mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...