Gå til innhold

Cymbalta, erfaringer ønskes.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går bivirkninger over etter ett par uker?

Jeg opplever at kjeven er veldig spent, er kvalm og har hodepine. Gått på de bare noen dager.

 

Anonymous poster hash: e77f7...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg forsvant de etter to-tre uker. Helt jævlig når det står på men nå er det verdt det for meg. Jeg er mye mer rolig inne i meg, og smertene er ikke like sterke /fibromyalgi og depresjon/angst).



Anonymous poster hash: 187ae...f35
Skrevet

 

For meg forsvant de etter to-tre uker. Helt jævlig når det står på men nå er det verdt det for meg. Jeg er mye mer rolig inne i meg, og smertene er ikke like sterke /fibromyalgi og depresjon/angst).

 

Anonymous poster hash: 187ae...f35

Jeg får de for sterke kroniske smerter som videre gjør meg nedstemt...

 

Takk for svar, da er det bare å holde ut :)

 

 

 

Anonymous poster hash: e77f7...4f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...