Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Går bivirkninger over etter ett par uker? Jeg opplever at kjeven er veldig spent, er kvalm og har hodepine. Gått på de bare noen dager. Anonymous poster hash: e77f7...4f6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 For meg forsvant de etter to-tre uker. Helt jævlig når det står på men nå er det verdt det for meg. Jeg er mye mer rolig inne i meg, og smertene er ikke like sterke /fibromyalgi og depresjon/angst). Anonymous poster hash: 187ae...f35
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 For meg forsvant de etter to-tre uker. Helt jævlig når det står på men nå er det verdt det for meg. Jeg er mye mer rolig inne i meg, og smertene er ikke like sterke /fibromyalgi og depresjon/angst). Anonymous poster hash: 187ae...f35 Jeg får de for sterke kroniske smerter som videre gjør meg nedstemt... Takk for svar, da er det bare å holde ut Anonymous poster hash: e77f7...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå