Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Hvordan gikk det? Hvordan er det for deg og dine barn og ikke være 1 prioritet? Fikk dere felles barn? Angrer du på at dere flyttet sammen? Anonymous poster hash: 134eb...89a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jeg hadde to barn fra før å han hadde tre barn fra før. Angrer ikke på at vi flyttet sammen nei. Var selvsagt tøft i begynnelsen men nå går det veldig bra Anonymous poster hash: 0a524...ac5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg bor med en som har 2 barn fra før, jeg har 2 barn fra før og vi har 1 felles. Hans bor hos oss 50 %, mine 100 %. For oss har det vært problemfritt, vi ble enige om hvor vi skulle legge "lista", har samme regler for alle barna. Vi har bedt eksene skygge unna når de har forsøkt å blande seg i vårt familieliv og logistikk. Viktig at alle barna føler seg sett, har arbeidsoppgaver osv ellers blir det fort kaos. I perioder kan det være mye som skal skje på kort tid, spes nå før jul. Da er det bare å brette opp ermene, skrive ukeplan og ta en dag av gangen. Anonymous poster hash: 463ad...968
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Jeg bor med en som har 2 barn fra før, jeg har 2 barn fra før og vi har 1 felles. Hans bor hos oss 50 %, mine 100 %. For oss har det vært problemfritt, vi ble enige om hvor vi skulle legge "lista", har samme regler for alle barna. Vi har bedt eksene skygge unna når de har forsøkt å blande seg i vårt familieliv og logistikk. Viktig at alle barna føler seg sett, har arbeidsoppgaver osv ellers blir det fort kaos. I perioder kan det være mye som skal skje på kort tid, spes nå før jul. Da er det bare å brette opp ermene, skrive ukeplan og ta en dag av gangen. Anonymous poster hash: 463ad...968 Hvor gamle er disse 4 barna og deres felles barn? Intresann lesning, og fint at noen klarer det. Har bare lest så mye negativt..... Behandler din mann dine barn som "sine" egne på en måte? Anonymous poster hash: 134eb...89a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Jeg hadde to barn fra før å han hadde tre barn fra før. Angrer ikke på at vi flyttet sammen nei. Var selvsagt tøft i begynnelsen men nå går det veldig bra Anonymous poster hash: 0a524...ac5 Hvor flyttet dere? Flytter dere inn til en av dere eller? Anonymous poster hash: 134eb...89a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Han tre barn, jeg to barn. Det har gått veldig fint, tross at to av barna har diagnoser på autismespekteret. Alle trives i hverandres selskap og jeg føler selv hvertfall at vi er flinke til å se alle barna og behandle dem likt. Anonymous poster hash: 489ce...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå