Gå til innhold

Hvilken julebrus er best da??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den røde til Berentsen.

Men rett skal være rett - vet ikke om jeg har smakt andre.

Det er jo en sånn hvor-en-er-fra-type-ting!

 

Anonymous poster hash: d1592...e04

Skrevet

Lillehammer 👍

 

Anonymous poster hash: dba24...5f9

Skrevet

Union.

 

Anonymous poster hash: 880ec...b68

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. Det er jo bare CB sin som er ordentlig julebrus 🎄🎄🎄

 

Anonymous poster hash: 37cc7...ed5

Skrevet

Hansa 😊

 

Anonymous poster hash: 8baf9...c03

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. Det er jo bare CB sin som er ordentlig julebrus

 

Anonymous poster hash: 37cc7...ed5

 

haha... dagens  :fnise:

 

det er jo helt klart, uten tvil bare en eneste ekte ordentlig julebrus her i landet - hamar og lillehammer sin  :tommelopp:

Skrevet

Husets er best. Men den lages vel ikke lenger. Så da blir det uavgjort. Vet ikke mellom hvem. Men rema sin xtra uten sukker er ikke blandt dem.. :P

Skrevet

Sørlandets julebrus



Anonymous poster hash: 6b8f9...2c4
Skrevet

Er julebrus egentlig godt?

 

Anonymous poster hash: 5aa58...206

Skrevet

For meg er det den brune fra Hamar Lillehammer julebrus, den har jeg vokst opp med så for meg er det ingen over og ingen ved siden. Anonymous poster hash: c06af...300

Enig. Hamar Lillehammer julebrus er best.

Skrevet

For meg finnes det i utgangspunktet bare en ekte rød brus, og den gjelder hele året, ikke bare i julen: Eventyrbrus! :ekteBodøværing: Men dessverre flyttet Ringnes produksjonen ut av Bodø, og jeg kjenner enda på den altså. ;) 

 

Men hvis man nå absolutt skal se på de som heter julebruser må jeg si at den beste jeg har smakt hittil i år er Mack sin (bor i Oslo, så kom tilfeldigvis over den på nærbutikken). Tror jeg må få smakt på Roma sine bruser i år også før jeg konkluderer helt. 

 

Er det forresten noen som husker Coca Cola sin julebrus som ble solgt for noen år siden? Tror den het Simba Julebrus eller noe sånt. DEN var skikkelig god faktisk. Litt mer fruktig smak på en måte, men har ikke sett den de siste årene. :sukk: 

Skrevet

 

Arendals!!!! :D

 

Anonymous poster hash: 06f81...2e8

 

 

Ha ha ha ha NEPPE! Den smaker dau champis!😖

Skrevet

Lillehammer og Hamar sin julebrus. Blir ingen jul uten den.

Skrevet

Dahls 😃👍

 

Anonymous poster hash: 39fbf...712

Skrevet

Hamar og Lillehammer på gassflaske, uten tvil. Rød julebrus er ikke i nærheten.

Skrevet

Oskar sylte sin rødbrus med bringebærsmak! Da er det jul da! Ellers så produserer de en julebrus med nisse og reinsdyr på som jeg ikke husker hva heter. .. Den er også god.

 

Anonymous poster hash: c18a8...5e1

Skrevet

Hamar og Lillehammer på gassflaske, uten tvil. Rød julebrus er ikke i nærheten.

Julebrus på gassflaske...ja, den er det nok futt i vil jeg tro :fnise:

Skrevet

Berentsen (egersund)

 

Anonymous poster hash: ea962...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...