Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #27 Skrevet 3. desember 2014 Den røde til Berentsen. Men rett skal være rett - vet ikke om jeg har smakt andre. Det er jo en sånn hvor-en-er-fra-type-ting! Anonymous poster hash: d1592...e04
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #28 Skrevet 3. desember 2014 Lillehammer 👍 Anonymous poster hash: dba24...5f9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Union. Anonymous poster hash: 880ec...b68
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #32 Skrevet 3. desember 2014 Skjønner ikke spørsmålet. Det er jo bare CB sin som er ordentlig julebrus 🎄🎄🎄 Anonymous poster hash: 37cc7...ed5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #33 Skrevet 3. desember 2014 Hansa 😊 Anonymous poster hash: 8baf9...c03
Puppen og lillemor Skrevet 3. desember 2014 #35 Skrevet 3. desember 2014 Skjønner ikke spørsmålet. Det er jo bare CB sin som er ordentlig julebrus Anonymous poster hash: 37cc7...ed5 haha... dagens det er jo helt klart, uten tvil bare en eneste ekte ordentlig julebrus her i landet - hamar og lillehammer sin
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2014 #36 Skrevet 3. desember 2014 Husets er best. Men den lages vel ikke lenger. Så da blir det uavgjort. Vet ikke mellom hvem. Men rema sin xtra uten sukker er ikke blandt dem..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #38 Skrevet 3. desember 2014 Sørlandets julebrus Anonymous poster hash: 6b8f9...2c4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #39 Skrevet 3. desember 2014 Er julebrus egentlig godt? Anonymous poster hash: 5aa58...206
Superdolly Skrevet 3. desember 2014 #41 Skrevet 3. desember 2014 For meg er det den brune fra Hamar Lillehammer julebrus, den har jeg vokst opp med så for meg er det ingen over og ingen ved siden. Anonymous poster hash: c06af...300 Enig. Hamar Lillehammer julebrus er best.
Soon to be mum Skrevet 3. desember 2014 #42 Skrevet 3. desember 2014 For meg finnes det i utgangspunktet bare en ekte rød brus, og den gjelder hele året, ikke bare i julen: Eventyrbrus! :ekteBodøværing: Men dessverre flyttet Ringnes produksjonen ut av Bodø, og jeg kjenner enda på den altså. Men hvis man nå absolutt skal se på de som heter julebruser må jeg si at den beste jeg har smakt hittil i år er Mack sin (bor i Oslo, så kom tilfeldigvis over den på nærbutikken). Tror jeg må få smakt på Roma sine bruser i år også før jeg konkluderer helt. Er det forresten noen som husker Coca Cola sin julebrus som ble solgt for noen år siden? Tror den het Simba Julebrus eller noe sånt. DEN var skikkelig god faktisk. Litt mer fruktig smak på en måte, men har ikke sett den de siste årene.
*SommerFrisk* Skrevet 3. desember 2014 #43 Skrevet 3. desember 2014 Arendals!!!! Anonymous poster hash: 06f81...2e8 Ha ha ha ha NEPPE! Den smaker dau champis!😖
Monica Skrevet 4. desember 2014 #44 Skrevet 4. desember 2014 Lillehammer og Hamar sin julebrus. Blir ingen jul uten den.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #45 Skrevet 4. desember 2014 Dahls 😃👍 Anonymous poster hash: 39fbf...712
DramaMama Skrevet 4. desember 2014 #47 Skrevet 4. desember 2014 Hamar og Lillehammer på gassflaske, uten tvil. Rød julebrus er ikke i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #48 Skrevet 4. desember 2014 Oskar sylte sin rødbrus med bringebærsmak! Da er det jul da! Ellers så produserer de en julebrus med nisse og reinsdyr på som jeg ikke husker hva heter. .. Den er også god. Anonymous poster hash: c18a8...5e1
valnøtta Skrevet 4. desember 2014 #49 Skrevet 4. desember 2014 Hamar og Lillehammer på gassflaske, uten tvil. Rød julebrus er ikke i nærheten. Julebrus på gassflaske...ja, den er det nok futt i vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #50 Skrevet 4. desember 2014 Berentsen (egersund) Anonymous poster hash: ea962...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå