Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Min mor har ønsket seg poncho lenge, nå fant jeg en fra mark O'polo og en fra Løvøens lam. De er begge grå, men den fra Mark er 47% ull, 38% viskose, 10% polyamid, 5% Kasjmir, mens den fra løvøens lam er 100% kasjmir. Hva ville du blitt mest glad for? De ser ganske like ut i fasongen.. Anonymous poster hash: c06b3...77e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: c06b3...77e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Bare kasjmir er kasjmir.. Men regner med det er stor prisforskjell? Hvor kvalitetsbevisst er hun? Tror jeg ville latt det avgjøre. Min mor kunne gått i plastponcho uten å bry seg, så da er kasjmir perler for svin.. Anonymous poster hash: 2e647...a1e
amandine Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Kasjmir, uten tvil. Det er så mykt og godt og og og. Jeg er iallefall veldig glad i min poncho:-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Det som er rart, den fra mark O'polo koster 1399,-, men den er også lenger. Den i kasjmir koster 900kr, litt kortere.. Hun er veldig kvalitetsbevisst, men mark O'Polo er jo ikke ett dumt merke det vel? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: c06b3...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå