Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Teletubbies og...? Anonymous poster hash: 77ec0...52e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Hvor liten baby? Og hvorfor skal babyen se på tv? Anonymous poster hash: 604b2...da2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Du vet at babyer ikke skal se tv? Anonymous poster hash: 73346...536
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Babyer skal ikke se på tv/ipad/ol. Anonymous poster hash: 24227...e75
Mother Gothel Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Nå kommer det vel an på hvor stor baby det er snakk om da. Jeg mener at barn under året ikke har noe foran en tv-skjerm å gjøre, men det må nå være opp til hver enkelt å bestemme for sine barn. Mine på 5 og 3 ser på Disney Junior. Der vet jeg hva slags program som går og jeg vet at det ikke er noe skummelt osv..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Herregud så hysterisk! Småen min så på Teletubbies når han var 9 mnder,å vet du hva?? Han lever faktisk fortsatt Anonymous poster hash: a29e1...715
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Hvor liten baby? Og hvorfor skal babyen se på tv? Anonymous poster hash: 604b2...da2 4 mnd. Han ser ikke på, han hører. Og roer seg/sovner av det. Sovner til Drømmehagen as we speak, så takk for tips me_87 HI Anonymous poster hash: 77ec0...52e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Hva med å spille litt musikk for ham i steden? Så små barn skal ikke se tv. Anonymous poster hash: f3460...804
LME1001 Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Drømmehagen er fint for babyer. Bare pass på at babyen ikke sitter for lenge med programmet foran seg, fordi de ikke har vett til å snu seg vekk når inntrykkene blir for mye. Å la babyen få høre programmet, men ikke se, hørtes greit ut. Eller sett på en lydbok. Monotonien i stemmen (kan godt være voksenbok, babyen har jo ingen peiling 😜) virker søvndyssende.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Hva med å spille litt musikk for ham i steden? Så små barn skal ikke se tv. Anonymous poster hash: f3460...804 Vi har hørt på barnesanger i over en time nå, han var like urolig og irritert. Kom på at han liker sangen til Teletubbiene, men det hjalp ikke i dag. Da prøvde jeg å ha på Drømmehagen i bakgrunnen. Var det noe mer, eller? Hi Anonymous poster hash: 77ec0...52e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Herregud så hysterisk! Småen min så på Teletubbies når han var 9 mnder,å vet du hva?? Han lever faktisk fortsatt Anonymous poster hash: a29e1...715 Tullete svar. Selvsagt takler babyer å se på tv, men hvorfor i hele verden skal en usette de for stimuli som en vet ikke er bra. De dør ikke av passivrøyking heller vet du. Anonymous poster hash: 24227...e75
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Her står tv en på hele dagen, og ingen av ungene har tatt skade av det. Slutt å vær så forbann hysteriske! Disney junior har mange fine programmer. Anonymous poster hash: e79f1...e9a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Har du smart-tv? Det finnes en app du kan laste ned på tven som heter Baby channel, der er det mye fint som kan stå på og babyen kan høre på Anonymous poster hash: 1a926...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå