Gå til innhold

Hvilke TV-programmer er fine til baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Teletubbies og...? :)



Anonymous poster hash: 77ec0...52e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor liten baby? Og hvorfor skal babyen se på tv?

 

Anonymous poster hash: 604b2...da2

Skrevet

Du vet at babyer ikke skal se tv?

 

Anonymous poster hash: 73346...536

Skrevet

Babyer skal ikke se på tv/ipad/ol. 



Anonymous poster hash: 24227...e75
Skrevet

Nå kommer det vel an på hvor stor baby det er snakk om da. Jeg mener at barn under året ikke har noe foran en tv-skjerm å gjøre, men det må nå være opp til hver enkelt å bestemme for sine barn. 

 

Mine på 5 og 3 ser på Disney Junior. Der vet jeg hva slags program som går og jeg vet at det ikke er noe skummelt osv..

Skrevet

Herregud så hysterisk!

Småen min så på Teletubbies når han var 9 mnder,å vet du hva??

Han lever faktisk fortsatt :o



Anonymous poster hash: a29e1...715
Skrevet

Hvor liten baby? Og hvorfor skal babyen se på tv?

 

Anonymous poster hash: 604b2...da2

 

4 mnd. Han ser ikke på, han hører. Og roer seg/sovner av det. Sovner til Drømmehagen as we speak, så takk for tips me_87 :) 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 77ec0...52e

Skrevet

Hva med å spille litt musikk for ham i steden? Så små barn skal ikke se tv.

 

Anonymous poster hash: f3460...804

Skrevet

Drømmehagen er fint for babyer. Bare pass på at babyen ikke sitter for lenge med programmet foran seg, fordi de ikke har vett til å snu seg vekk når inntrykkene blir for mye. Å la babyen få høre programmet, men ikke se, hørtes greit ut.

 

Eller sett på en lydbok. Monotonien i stemmen (kan godt være voksenbok, babyen har jo ingen peiling 😜) virker søvndyssende.

Skrevet

Hva med å spille litt musikk for ham i steden? Så små barn skal ikke se tv.

 

Anonymous poster hash: f3460...804

 

Vi har hørt på barnesanger i over en time nå, han var like urolig og irritert. Kom på at han liker sangen til Teletubbiene, men det hjalp ikke i dag. Da prøvde jeg å ha på Drømmehagen i bakgrunnen. Var det noe mer, eller?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 77ec0...52e

Skrevet

 

Herregud så hysterisk!

Småen min så på Teletubbies når han var 9 mnder,å vet du hva??

Han lever faktisk fortsatt :o

 

Anonymous poster hash: a29e1...715

 

 

Tullete svar. Selvsagt takler babyer å se på tv, men hvorfor i hele verden skal en usette de for stimuli som en vet ikke er bra. 

De dør ikke av passivrøyking heller vet du. 

 

Anonymous poster hash: 24227...e75

Skrevet

Her står tv en på hele dagen, og ingen av ungene har tatt skade av det. Slutt å vær så forbann hysteriske!

Disney junior har mange fine programmer.

 

Anonymous poster hash: e79f1...e9a

Skrevet

Har du smart-tv? Det finnes en app du kan laste ned på tven som heter Baby channel, der er det mye fint som kan stå på og babyen kan høre på :)

 

Anonymous poster hash: 1a926...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...